رییس هیات همگانی استان تهران:

هفته دولت را درکنار خانواده های تهرانی گرامی میداریم

۱۳۹۷/۰۶/۰۴ - ۱۰:۳۷:۵۵
کد خبر: ۷۴۵۶۲۲
هفته دولت را درکنار خانواده های تهرانی گرامی میداریم
شجاع پوریان رییس هیات ورزشهای همگانی استان تهران از برگزاری ویژه برنامه های ورزشی،فرهنگی ویژه خانواده های استان تهران خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا استان تهران،ولی الله شجاع پوریان رییس هیات ورزشهای همگانی استان تهران ضمن تبریک به مناسبت فرا رسیدن هفته دولت و تاکید بر گرامیداشت این هفته گفت: هیات ورزشهای همگانی استان تهران به مناسبت این هفته و درراستای ارزش نهادن به هفته دولت و شهیدان رجایی و باهنر در نظر دارد ویژه برنامه های ورزشی و فرهنگی را در بوستانها ی مختلف استان تهران برگزار نماید.

در همین راستا شیما سادات مصطفوی پور دبیر هیات ورزشهای همگانی استان تهران  درخصوص زمان و مکان برگزاری این همایش ها گفت: همایش ورزش صبحگاهی با حضور ورزشکاران پارک لاله و ملت  روز یکشنبه 4 شهریور ماه دراین بوستانها برگزار می شود. همچنین پارک آب و آتش روز  سه شنبه 6 شهریور میزبان خانواده های تهرانی در همایش ورزشهای همگانی می باشد.

وی افزود در همین راستا ما ویژه برنا مه ای را برای پرسنل هیات همگانی در نظر گرفتیم و طبق آن قصد داریم از کارمندان هیات تجلیل کنیم.

دبیر هیات همگانی استان خاطر نشان کرد: همایش ورزش صبحگاهی پارک سهند نیز روز دوشنبه 5 شهریور ماه با حضور خانواده ها و ورزشکاران صبحگاهی و  همچنین همایش پرواز بادبادکها همراه با جشن ولایت عصر روز چهارشنبه 7 شهریور ماه در پارک طالقانی تهران برگزار می شود.

مصطفوی پور تاکید کرد هیاتهای همگانی شهرستانهای استان تهران نیز در شهرستانهای مختلف همایش ها و مسابقاتی را در همین راستا برگزار می کنند.

 دبیر هیات همگانی استان تهران در انتها از همه همشهریان تهرانی دعوت کرد تا با حضور در این همایش های همگانی ساعات مفرح و ورزشی را برای خود و خانواده هایشان رقم بزنند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز