فرماندار ویژه شهرستان ری:

هدف همه مسئولین در دولت تدبیر و امید رفع مشکلات و ایجاد امنیت و آرامش در جامعه است

۱۳۹۷/۰۶/۰۴ - ۱۷:۵۶:۲۳
کد خبر: ۷۴۵۹۳۹
هدف همه مسئولین در دولت تدبیر و امید رفع مشکلات و ایجاد امنیت و آرامش در جامعه است
نشست خبری هدایت اله جمالی پور فرماندار ویژه شهرستان ری و هیئت همراه با اصحاب رسانه بمناسبت هفته دولت و گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر در سالن جلسات فرمانداری ری برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری برنا تهران؛ هدایت اله جمالی پور فرماندار ویژه شهرستان ری هفته دولت را هفته ای ارزشمند برای دولتمردان دانست و گفت: درک ارتباط بین دولت و مردم در شرایط کنونی که کشور دچار چالشهای اقتصادی می باشد می تواند بسیاری از مشکلات را حل کند و اگر ارتباط بین حاکمان و مسئولین و مردم براساس اصول و مبانی درست باشد بسیاری از معظلات پیش رو برطرف می شود.

فرماندار ویژه شهرستان ری با اشاره به اینکه دولتها بایستی در چارچوب قواعد و امکانات حرکت کنند گفت: اگر این رویه یعنی همگام و همصدا شدن دولت و مردم در حوزه های مختلف صورت بگیرد بسیاری از سوء مدیریت ها  برطرف می شود و تهدیدهای دشمنان هم به سرانجام نمی رسد.

او ادامه داد: هدف همه مسئولین در دولت تدبیر و امید رفع مشکلات و ایجاد امنیت و ارامش در جامعه است و دولت آقای روحانی سعی کرده که نقدهای مردم را به جان بخرد و با توجه به امکانات و منابع چاره ای برای حل مشکلات بیندیشد و اگر در این شرایط نقد مردم تند ولی عالمانه باشد بایستی آنها را شنید.

جمالی پور تثبیت نظام را در گروی اعتماد مردم به دولت دانست و گفت: اگر اعتماد مردم نسبت به گذشته افزوده گردد میتوانیم از بحرانها با ایجاد همدلی، اتحاد و تکریم یکدیگر عبور کنیم و اگر موانعی بر سر دولتها پیش بیاید خسران و زیان آن متوجه مردم خواهد شد.

فرماندار ویژه شهرستان ری با اشاره به اینکه در هفته دولت سال جاری 85 پروژه در سطح شهرستان ری به بهره برداری می رسد ادامه داد: با توجه به روند روبه رشد پروژه ها قریب بر 107 میلیارد تومان برای پروژه ها تخصیص داده شده است و مبلغ 100 میلیارد تومان هم از محل اعتبارات ارزش افزوده برای کلنگ زنی پروژها در نظر گرفته شده است.

او توسعه و پیشرفت شهرستان ری در حوزه های بهداشت، آب و ورزش را بسیار مطلوب عنوان کرد و گفت: تا پایان سال 97 مشکلات مربوط به آب و درمان و راه به حداقل میرسانیم و در خصوص آلودگی های زیست محیطی شهرستان ری کارگروهی تشکلیل خواهیم داد تا در اسرع وقت به آنها رسیدگی کنیم.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز