مرتضوی :

شهرری بیشترین شهید در استان را دارد

۱۳۹۷/۰۶/۰۶ - ۱۴:۵۴:۱۳
کد خبر: ۷۴۶۸۵۴
شهرری بیشترین شهید در استان را دارد

به گزارش خبرگزاری برنا تهران، رئیس بنیاد شهید شهرستان های استان تهران در نشست خبری با خبرنگاران گفت: اقدامات تروریستی اوایل انقلاب اگر در کشوهای دیگر رخ می داد موجب نابودی نظام سیاسی کشورها می شد اما در ایران موجب تقویت انقلاب شد.

photo_۲۰۱۸-۰۸-۲۸_۱۵-۴۴-۳۰

عبدالله مرتضوی با تبریک هفته دولت  گفت:  دیدار با خانواده شهدا دولت و کارمند در ١٥ شهرستان استان تهران و دیدار معاونین بنیاد با خانواده شهدا از برنامه های این نهاد در شهرستان های استان تهران است.

وی اظهر کرد: بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان های استان تهران  ٨٨٠٠ شهید در حوزه استحفاظی خود دارد و بیشترین شهید در شهرری و کمترین در پردیس ثبت شده است.

مرتضوی افزود:  طرح سپاس که مد نظر رهبر انقلاب بوده است با جدیت در استان تهران دنبال می شود و در طرح سپاس  ٨١ هزار دیدار با خانواده شهدا و ایثارگران شهرستان های استان تهران انجام شده است.

او تصریح کرد: ١٢٣٨٠ یادواره شهدا در سطح استان انجام شده و برای تکریم خانواده شهدا مدیران بنیاد به شهرستان ها سفر می کنند و دیگر نیازی به حضور در ساختمان بنیاد  مرکز نیست.

رئیس بنیاد شهید شهرستان های استان تهران گفت: کلیه دیون بنیاد به خانواده ایثارگران پرداخت شده است و کلیه بدهکاری به ارگان ها و مراکز درمانی نیز تسویه شده است.

مرتضوی افزود: در نظر سنجی ها و بررسی اداره نظارت بر عملکرد های بنیاد شهید شهرستان ها استان تهران  بنیاد شهید  شهرستان های شهرری  ،اسلامشهر ،ملارد بیشترین رضایتمندی را کسب کردند.

 

 

photo_۲۰۱۸-۰۸-۲۸_۱۵-۴۴-۲۹

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز