افتتاح سد خاکی شهدای "درده" شهرستان فیروزکوه با حضور استاندار تهران/ آبزی پروری، کشاورزی و گردشگری، اهداف ساخت سد درده

۱۳۹۷/۰۶/۰۷ - ۱۴:۳۹:۴۷
کد خبر: ۷۴۷۲۴۷
افتتاح سد خاکی شهدای درده شهرستان فیروزکوه با حضور استاندار تهران/ آبزی پروری، کشاورزی و گردشگری، اهداف ساخت سد درده
استاندار تهران با حضور در شهرستان فیروزکوه و روستای" درده" سد خاکی شهدای درده را افتتاح کرد.

به گزارش خبرگزاری برنا تهران ؛ همزمان با  آغاز هفته دولت محمدحسین مقیمی با همراهی فرماندار فیروزکوه و نماینده مردم فیروزکوه در مجلس سد روستای درده را افتتاح کرد.

استاندار تهران در این مراسم با بیان اینکه طرح های کشاورزی باید با استقبال همراه باشد و در اجرای این طرح ها باید پیشقدم شویم گفت:در دولت تدبیر و امید از مالیات بر ارزش افزوده در روستاها برای اقدامات عمرانی استفاده شده است و تعداد روستاهای گازرسانی شده در دولت تدبیر و امید نسبت به دولت های گذشته کم سابقه است.

مقیمی با اشاره به اینکه در منطقه فیروزکوه ماده سیلیس فراوان است  عنوان کرد: استفاده از مواد اولیه در روستاها در تولیدات صنایع  باید در مناطق،اشتغالزایی کند و برای توسعه روستاها به کار رود.

وی با بیان اینکه  دامداری و صنایع کشاورزی می تواند روستاهای فیروزکوه را توسعه دهد افزود: فرمانداری، اداره جهادکشاورزی و سایر بخش ها در جذب سرمایه برای توسعه روستاها اقدام کنند.

در ادامه ، ذوالفقاری مدیرکل جهادکشاورزی استان تهران گفت: سد روستای درده با نیت گردشگری،آبزی پروری و کشاورزی  ساخته شده است.

وی افزود:تعاونی روستای درده ایجاد و سد روستا تحویل این تعاونی می شود تا سال آینده که سد به آبگیری برسد و امکانات گردشگری، بهره برداری کشاورزی و قایقرانی در سد مهیا شود.

ذوالفقاری گفت:سد درده مانع خالی شدن روستا از سکنه شده است.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز