به مناسبت هفته دولت؛

ساختمان اورژانس ۱۱۵ روستای قمصر افتتاح شد

۱۳۹۷/۰۶/۰۷ - ۱۹:۴۰:۳۷
کد خبر: ۷۴۷۳۴۷
ساختمان اورژانس ۱۱۵ روستای قمصر افتتاح شد
همزمان با گرامیداشت هفته دولت و همزمان با عید سعید غدیر خم در آیینی مرکز اورژانس 115 روستای قمصر (کد 345 ) با حضور حسین توکلی بخشدار محترم کهریزک و هئیت همراه و علی کلهر ریاست شورای اسلامی بخش کهریزک و هئیت همراه و هئیت امنا مساجد و حسینه های و جمعی از معتمدین و اهالی روستا به بهره‌برداری رسید.

به گزارش خبرگزاری برنا تهران ؛ اسماعیل آقاخانی دهیار قمصر در این آیین اظهار داشت: این مرکز در ساختمانی به مساحت حدود 150 مترمربع با تجهیزات کامل که توسط دهیاری تهیه گردیده به بهره‌برداری رسید.

دهیار قمصر افزود: توسعه و تقویت زیرساخت‌های بهداشتی و درمانی در روستای قمصر از اولویت‌های مهم مجموعه دهیاری و شورای اسلامی قمصر می‌باشد.

هاشم مدسی عضو شورای اسلامی قمصر در پایان در خصوص اهمیت استقرار پایگاه اورژانس افزود :  شاخص های بهداشتی و درمانی از مهمترین شاخص های توسعه جوامع محسوب می شود و یکی از ارکان مهم مراقبت های درمانی، مراقبتهای طبی پیش بیمارستانی است. این مراقبت ها با توجه به نقشی که در نجات جان انسانها دارد از اهمیت خاصی برخوردار است. مراقبتهای پیش بیمارستانی به آن دسته از مراقبتها گفته میشود که از بالین بیمار شروع و به اورژانس بیمارستان ختم می شود که این امر مهم توسط پرسنل زحمت کش فوریتهای درمانی (اورژانس 115 )صورت می پذیرد.

 

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز