رییس کمیسیون فرهنگی و امور بانوان شورای اسلامی شهرقدس:

سمن ها سازمانهای مردم نهادی هستند که قدمتی طولانی در حوزه خدمت رسانی دارند/ باتعامل و همکاری می توانیم به زبان و درکی مشترک برسیم

۱۳۹۷/۰۶/۱۰ - ۲۱:۱۳:۴۴
کد خبر: ۷۴۸۲۶۱
سمن ها سازمانهای مردم نهادی هستند که قدمتی طولانی در حوزه خدمت رسانی دارند/ باتعامل و همکاری می توانیم به زبان و درکی مشترک برسیم
رییس کمیسیون فرهنگی و امور بانوان شورای اسلامی شهرقدس در جلسه هم اندیشی با سازمان های مردم نهاد که برای اولین بار توسط شورای اسلامی شهر قدس برگزار شد گفت: باتعامل و همکاری می توانیم به زبان و درکی مشترک برسیم.

به گزارش خبرگزاری برنا تهران ؛ رییس کمیسیون فرهنگی و امور بانوان شورای اسلامی شهرقدس گفت: شورای اسلامی به دنبال بسترسازی جهت فعالیت تشکل ها است.

دکتر بنفشه رفیعی در جلسه هم اندیشی با سازمان های مردم نهاد که برای اولین بار  توسط شورای اسلامی شهرقدس در سطح شهر با حضور تعدادی از مدیران عامل سمن های دارای مجوز از فرمانداری و اعضای شورای شهر برگزار شد، گفت: این نشست با هدف هم اندیشی و جمع بندی نظرات و پیشنهادات در خصوص راهکارهای بهبود وضعیت سمن ها و مشارکت های مردمی برگزار شده است.

وی افزود: سمن ها سازمانهای مردم نهادی هستند که قدمتی طولانی در حوزه خدمت رسانی دارند و به عنوان بهترین ابزار جلب، بروز و ظهور مشارکت ، می باشند و  سمن ها علیرغم نبود منبع درآمدی خاص با بهره گیری از توان مردم فعالیتهای چشمگیر و قابل قبولی داشتند که می شود از توان سازمانهای مردم نهاد برای پیشرفت شهرستان در تمام امور بهره گرفت.

دکتر رفیعی اظهار داشت: شورای شهر از طرح های پیشنهادی، ایده ها و مشورت با سازمان های مردم نهاد استقبال می‌کند و معتقد است در مباحث مختلف از جمله عمران، ترافیک ، بهداشت و… نیازمند مشورت و همراهی سمن ها هستیم.

رییس کمیسیون فرهنگی و امور بانوان شورای اسلامی شهرقدس گفت: نشست‌ها و همکاری‌های مشترک می‌تواند اعتماد میان دو طرف را افزایش دهد تا در تعامل و همکاری بتوانیم به زبان و درکی مشترک برسیم.

وی عنوان کرد: بسترسازی حضور تشکل‌ها مهم‌ترین کاری است که شورای اسلامی شهرقدس در این زمینه دنبال می‌کند.

وی ابراز امیدواری کرد: این جلسه بتواند پایه و حرکت جدیدی برای تعامل و پیوند میان مجموعه مدیریت شهری و تشکل‌های غیردولتی باشد.

 

نظر شما