استاندار تهران:

سرانه ورزشی استان تهران در حال حاضر ۴۴ سانتی متر مربع است

۱۳۹۷/۰۶/۱۸ - ۱۲:۲۵:۰۱
کد خبر: ۷۵۱۰۷۴
سرانه ورزشی استان تهران در حال حاضر ۴۴ سانتی متر مربع است
استاندار تهران گفت: سرانه ورزشی استان تهران در حال حاضر ۴۴ سانتی متر مربع است، اما در برخی از شهرستان ها سرانه ورزشی از بسیاری از استان های محروم کشور کم تر است، که تاکیدات لازم به مسئولان و مدیران استانی و شهرستانی برای افزایش این سرانه انجام شده است.

به گزارش خبرگزاری برنا تهران؛ محمد حسین مقیمی در حاشیه افتتاح ورزشگاه ۵ هزار نفری شهرستان ورامین که با حضور وزیر ورزش و جوانان برگزار شد در جمع خبرنگاران اظهار کرد: بعد از این مراسم قرار است، با حضور وزیر ورزش و جوانان، سالن ورزشی چند منظوره روستای « حبیب آباد» نیز افتتاح شود، در حال حاضر سرانه ورزشی شهرستان پیشوا تنها ۵ سانتی متر مربع است، که این میزان بسیار پایین تر از سرانه ورزشی استان تهران است.

وی با بیان این که کلنگ استادیوم ۵ هزار نفری شهرستان پیشوا نیز امروز و با حضور وزیر ورزش و جوانان به زمین خواهد خورد، گفت: احداث این استادیوم در شهرستان پیشوا یکی از مصوبات بر زمین مانده ای بود، که به دلیل مشکلات زمین انجام نشده است.

استاندار تهران با بیان این که اکنون این مشکل حل شده و آمادگی وجود دارد، که با سرعت هرچه تمام تر عملیات اجرایی ورزشگاه مذکور آغاز شود، گفت: اکنون باید مسئولان با تمام توان سعی کنند، تا این ورزشگاه به زودی احداث شود، تا شاهد افزایش سرانه شهرستان باشیم.

مقیمی سپس از افتتاح فاز اول ورزشگاه ۵ هزار نفری ورامین ابراز خرسندی کرد و گفت: بهره برداری از این مجموعه سبب استفاده جوانان و ورزشکاران ورامینی می شود، به مسئولان گفته شده تا ورزشگاه های زیادی در شهرستان های استان تهران بنا کنند، سرانه ورزشی در برخی شهرستان های استان تهران کم و در شهرستان دیگری زیادتر است، اما باید تلاشمان را به خصوص در شهرستان هایی که سرانه ورزشی کمی دارند، مضاعف کنیم و به ساخت مجموعه های ورزشی بپردازیم.

وی گفت: در سفرهای دور اول که همراه با شورای برنامه ریزی استان تهران به شهرستان ها داشتیم، نیاز این شهرستان ها از جمله نیازهای ورزشی آن ها مشخص شد و سعی داریم تعادلی بین شهرستان ها در این استان ایجاد شود.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز