معرفی دستگاه های برتر استان تهران در بیستمین جشنواره شهید رجایی /محیط زیست استان تهران دستگاه برگزیده شد

۱۳۹۷/۰۶/۱۹ - ۱۲:۱۸:۲۵
کد خبر: ۷۵۱۴۹۹
معرفی دستگاه های برتر استان تهران در بیستمین جشنواره شهید رجایی /محیط زیست استان تهران دستگاه برگزیده شد
بیستمین جشنواره شهید رجایی به منظور معرفی دستگاه های اجرایی برتر استان تهران با شعار" شفافیت و حکمرانی خوب در سایه توسعه مشارکت مردم، ارتقاء سلامت اداری و توسعه دولت الکترونیک عصر روز گذشته در محل سالن همایش های استانداری تهران با حضور استاندار تهران، برگزار و بنابر ارزیابی سازمان مدیریت وبرنامه ریزی و استانداری تهران در بین دستگاه اجرایی استان، اداره کل حفاظت محیط زیست استان تهران به عنوان دستگاه برگزیده استانی بر اساس میزان رشد امتیاز در شاخص عمومی معرفی و تقدیر شد.

به گزارش خبرگزاری برنا تهران ؛ محمدحسین مقیمی استاندار تهران در بیستمین جشنواره شهید رجایی گفت:باید مشارکت مردم در کارها را افزایش داده و سلامت اداری را ارتقا دهیم و لازمه آن تحقق کامل دولت الکترونیک است. 

وی با بیان اینکه در سالهای اخیر مورد تهاجم قرارگرفتیم و در چند ماه گذشته شرایط خاصی در کشور حاکم شده افزود: ارزیابی های ما باید بر اساس شرایط فعلی باشد، در جنگ اقتصادی دشمن از همه امکانات استفاده کرده تا ضربه وارد کند. 

استاندار تهران به سفرهای شهرستانی با موضوعات برنامه ریزی، اقتصادی و اجتماعی اشاره کرد و گفت: سال گذشته گام اول را برداشتیم و به شهرستان ها سفر کردیم و با حوزه برنامه ریزی شهرستان صحبت کردیم و خواسته ها از سوی مدیران و مردم مکتوب شد، پس از آن با نخبگان صحبت کردیم که برای توسعه شهر چه برنامه ای دارید؟.مجموع این جلسات تبدیل به سند چشم انداز استان تهران شد، قدم دوم امسال آن است که یک روز در هفته به اتفاق مدیران صنعتی و اقتصادی به شهرستان ها سفر می کنیم و با همه فعالان بخش اقتصادی تماس گرفته و از اقداماتشان بازدید می کنیم. 

وی دور سوم سفرهای شهرستانی را توجه به موضوعات اجتماعی دانست و تأکید کرد: بحث بعدی ما مسائل اجتماعی و کاهش آسیب های اجتماعی است و در برنامه بعدی برای حقوق شهروندی و افزایش بهره وری در استان تهران باید اقدام کنیم.

این گزارش می افزاید: در بخشی از تقدیرنامه این جشنواره خطاب به مدیر کل محیط زیست استان تهران  آمده است:

از اقدامات اثر بخشی که موجب ارتقاء سطح خدمت رسانی به مردم عزیز استان تهران گردیده است تشکر و قدردانی می نمایم، امید است با استمرار تلاش و تکاپوی ویژه در سال حمایت از کالای ایرانی با عزم ملی و مدیریت جهادی،موجب افزایش کارآمدی دولت تدبیر و امید و رضایت مردم همراه با دمیدن روح امید در کالبد نظام جمهوری اسلامی ایران شوید.

گفتنی است جشنواره شهید رجایی با هدف ایجاد فضای رقابتی و فرصتی برای معرفی و تجلیل از الگوهای برتر در مسیر نهادینه کردن فرهنگ ارتقاء و بهبود عملکرد دستگاه های اجرایی وتوسعه و تحول در نظام اداری هرساله در هفته دولت برگزار می گردد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز