استاندار تهران:

مهمترین موضوع حضور جوانان در مدیریت این است که خود را باور کنند

۱۳۹۷/۰۶/۲۰ - ۱۹:۱۹:۴۳
کد خبر: ۷۵۲۱۴۲
مهمترین موضوع حضور جوانان در مدیریت این است که خود را باور کنند
استاندار تهران عنوان کرد:مجمع جوانان استان تهران باهدف بهره مندی از توانایی و نگاه جوانان شکل گرفته است و مهمترین موضوع حضور جوانان در مدیریت این است که خود را باور کنند.

به گزارش خبرگزاری برنا تهران ؛ سالن جلسات ساختمان استانداری تهران ظهر امروز ۲۰ شهریورماه یکبار دیگر حال و هوای جوان گرایی را تجربه کرد ، دیدار صمیمی استاندار تهران با جوانان استان به همت حوزه جوانان استانداری تهران برگزار شد.

حضور پر شور جوانان و اعضای مجمع مشورتی جوانان استان در استانداری  که لحظه به لحظه به تعداد آنها افزوده می شد نشانه خوبی از تعامل مدیران و مسئولان با جوانان را به ذهن رساند آن هم در شرایطی که جای خالی بهره مندی از توانمندی مدیرانی تازه نفس در خیلی از دستگاه ها،سازمان ها و ادارات احساس می شود . 

 در میان جوانان حاضر دراین نشست، علاوه بر آنها که توانسته اند بر پست های مدیریت تکیه کنند ، تعدادی از نخبگان و جوانان هم دیده شد که با نگاهی امیدوارانه به آینده کشور و پایتخت خود را برای برنامه ریزی مدیریت کلان آماده می کنند.

حضور جوانان و نخبگان استان تحت حمایت مجمع مشورتی جوانان در نخستین جلسه مجمع با استاندار تهران، اقدامی شایسته در مسیر احیای  نگاه جوان گرایی  و بازسازی جایگاه رفیع آن در استان و بیرون آوردن از پیله انزوا و فراموشی است. 

محور اصلی سخنان محمدحسین مقیمی، استاندار تهران در این نشست  بیان تجربیات مدیریت وی و تأکید بر تجربه بزرگ جنگ تحمیلی در پرورش مدیرانی با انگیزه و مسئولیت پذیر را در بر گرفت.

وی با بیان اینکه در بیانات امام راحل و توصیه های مقام معظم رهبری همواره بر بهره مندی از ظرفیت توانمندی جوانان تأکید شده است گفت:تجربه جنگ تحمیلی و دفاع مقدس با فرماندهی جوانانی که حتی یک روز تجربه فعالیت نظامی نداشتند مثل شهید علم الهدی برای نظام جمهوری اسلامی ارزشمند است.

استاندار تهران افزود:شهید حسن باقری از فرماندهانی بود که در زمان جنگ در سن ٢١ سالگی از فضای دانشگاه عازم جبهه شد و در اطلاعات عملیات حضور یافت.

مقیمی با اشاره به اینکه هرجا از جوانان بهره مند شدیم به خوبی عمل شده تصریح کرد: زمانی که در کرمانشاه و اراک مسئولیت به عهده داشتم جمع مشاوران جوان در این استانها شکل گرفت که امروز این جوانان نیروهایی ورزیده و با مدیریت خوب هستند.

وی با تأکید براینکه جوانان باید در جایگاه خود نقش آفرینی کنند عنوان کرد:مجمع جوانان استان تهران باهدف بهره مندی از توانایی و نگاه جوانان شکل گرفته است و مهمترین موضوع حضور جوانان در مدیریت این است که خود را باور کنند.

استاندار تهران به زمینه ها و شرایطی که بر مبنای قانون برای حضور بانوان در پست های مدیریتی دستگاه ها وجود دارد گفت: بانوان جامعه باید خودشان را برای مدیریت قبول داشته باشند، در استان تهران به فرمانداران تکلیف شد تا یک بخشدار و معاون از بانوان منصوب کنند.

وی با اشاره به نیاز اصلی قبل از پذیرش پست مدیریت در میان جوانان و بانوان تأکید کرد :بانوان باید بپذیرند از عهده کارهای بزرگ و مهم در مدیریت برمی آیند،  برای پست مدیریت باید در کنار آمادگی و مسئولیت پذیری،منتظر توصیه و پشتیبانی نبود.

مقیمی در پایان به جوانان که خود را برای حضور در پست های مدیریت آماده می کنند توصیه کرد: توانایی های خود را نشان دهید، خود را برای پذیرش مسئولیت به خطر بیندازید .

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز