معاون اداره ورزش و جوانان شهرستان بهارستان:

محرم، ماه ابراز محبت شیعیان به مقام ولایت و امامت است

۱۳۹۷/۰۶/۲۱ - ۱۱:۱۲:۴۲
کد خبر: ۷۵۲۱۹۲
محرم، ماه ابراز محبت شیعیان به مقام ولایت و امامت است
ترابی گفت، محرم، ماه ابراز محبت شیعیان به مقام ولایت و امامت است، ماهی که امام حسین (ع) راه مبارزه با ستمکاران تاریخ را نه فقط به شیعیانش، بلکه به همه آزاداندیشان جهان آموخت تا سرمشقی تاریخ ساز باشد.

به گزارش خبرگزاری برنا تهران، ترابی معاون اداره ورزش و جوانان شهرستان بهارستان و سرپرست اداره بخش بوستان در پیامی فرا رسیدن ماه محرم حسینی و ایام محرم را به عزاداران حضرت اباعبدالله الحسین (ع) تسلیت گفت.

بسم الله الرحمن الرحیم

اَلسَّلامُ عَلَیْکَ یا اَبا عَبْدِ اللهِ وَعَلَى الْاَرْواحِ الَّتى حَلَّتْ بِفِنائِکَ

از شهادت حسین (ع) در دلهای مومنان شعله ای فروزان است که هرگز به خاموشی نخواهد گرایید. پیامبر اکرم (ص)

با فرار رسیدن ماه محرم، ماه حماسه، شجاعت، فداکاری، آزادگی و عزت انسانی آغاز شد. ماهی که در آن خون بر شمشیر غلبه کرد . ماهی که در آن برای همیشه تاریخ، برای تمام زمان‌ها و مکان‌ها، به نوع بشر آموخته شد که مسیر حق از باطل را تمیز دهد.

محرم، ماه ابراز محبت شیعیان به مقام ولایت و امامت است. مکتبی که در آن آزادمنشی را درس می‌دهند. ماهی که حضرت امام حسین (ع) راه مبارزه با ستمکاران تاریخ را نه فقط به شیعیانش، بلکه به همه آزاداندیشان جهان آموخت تا سرمشقی تاریخ ساز باشد.

دوباره محرم، ماه حزن و اندوه آل محمدعلیهم السلام فرا می رسد و با آمدنش غمی جانکاه بر دل ها سنگینی می کند. محرم ، فصل خون و شهادت ، ماه عزا و ماتم بی کران شیعه ی داغدار غم سیدالشهدا(ع) ، ماه جهاد و حماسه ، ماه پیروزی خون بر شمشیر ، ماه قیام و بیداری و یادآور بزرگ ترین حماسه و دلخراش ترین مصیبت تاریخ بشریت است. ماهی که در آن سالار شهیدان با قیام و ایستادگی خود در مقابل ظلم و ستم و بی عدالتی ، مکتب انسان ساز و جاودانی بنام عاشورا را بنیان نهاد و درس حریت، عدالت، عزت، سرافرازی و شجاعت و جوانمردی و راه و رسم پاسداشت عقیده و بیزاری از ذلت را به تمام مسلمانان و آزادگان عالم و نسل های تاریخ آموخت.

اینجانب ایام سوگواری شهادت جانگداز سرور و سالار شهیدان کربلا حضرت ابا عبدالله الحسین(ع) و هفتاد و دو تن از یاران مخلص و جان بر کف آن حضرت را به پیشگاه حضرت ولی عصر ارواحنا فداه ، مقام معظم رهبری ( مدظله العالی ) و همه شیعیان جهان بویژه مردم ولایتمدار و متدین شهرستان بهارستان (بخش بوستان) تسلیت گفته و امید دارم همواره رهرو آن امام بزرگوار در راستی و دینداری در تمامی عرصه های زندگی باشیم.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز