باحضور دهیار قمصر؛

جلسه ستاد مهر سال تحصیلی جدید در روستای قمصر برگزار شد

۱۳۹۷/۰۶/۲۱ - ۱۳:۴۹:۱۰
کد خبر: ۷۵۲۴۵۸
جلسه ستاد مهر سال تحصیلی جدید در روستای قمصر برگزار شد
دهیار قمصر گفت: هدف از اجرای پروژه مهر اقدامی سازنده و موثر و سازمان یافته در هر سال تحصیلی برای آماده سازی مدارس است.

به گزارش خبرگزاری برنا تهران ، اسماعیل آقاخانی دهیار قمصر در جلسه ستاد مهر سال تحصیلی (98-97) افزود: بهره گیری از ظرفیت های مادی و معنوی آموزش و پرورش و سایر ادارات مرتبط در جهت بازگشایی هرچه باشکوه تر مدارس باید مورد توجه قرار گیرد.

دهیار قمصر اظهار داشت: اقدامات انجام شده در قالب پروژه مهر پیرامون مباحث( فرهنگی ، آموزشی ،درمانی و بهداشتی ، تفریحی )که موارد اصلی جلسه ستاد مهر می باشد باید به نحو شایسته از طریق رسانه ها به اطلاع اولیا دانش آموزان رسانده شود.

آقاخانی افزود :  مسائل مربوط به آماده سازی مدارس برای سال تحصیلی ،جدی پیگیری می شود، انشاالله سال تحصیلی 97-98 با آمادگی هر چه بهتر آغاز و دانش آموزان ، مدیران و معلمان مدارس روستای قمصر بدون هرگونه دغدغه در شرایطی مطلوب و مناسب به تحصیل و فراگیری علم و دانش می پردازند.

محمود مالمیر رئیس شورای اسلامی قمصر در ادامه افزود : ایجاد آمادگی، طراحی و تدوین برنامه جامع و مناسب برای شروع سال تحصیلی جدید در روستای قمصر امری ضروری است.

مالمیر از مدیران مدارس روستا خواست به مسائلی همچون آراستگی، زیباسازی فضا و ایجاد روحیه نشاط و شادابی در میان دانش آموزان توجه بیشتری نمایند.

در این جلسه که با حضور مدیران مدارس ، دهیار ، رئیس و اعضای شورای اسلامی ، مدیر مجتمع پزشکی سپهر و مسئول نمایشگاه نوشت افزار ایرانی برگزار گردید مصوبات خوبی در زمینه های مختلف ( بهداشت و درمان ، آموزشی و فرهنگی ، خدماتی و رفاهی و ...) گذرانده شد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز