استاندار تهران:

امسال همه تلاش ها برای تبیین دستاوردهای چهل ساله انقلاب به کار گرفته شود

۱۳۹۷/۰۶/۲۲ - ۱۰:۲۶:۵۲
کد خبر: ۷۵۲۶۵۰
امسال همه تلاش ها برای تبیین دستاوردهای چهل ساله انقلاب به کار گرفته شود
استاندار تهران درجلسه شورای سیاست‌گذاری چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی گفت :‌امسال باید تمام تلاش ما این باشد که دستاوردهای انقلاب را به خوبی عنوان کنیم و بنده به عنوان نماینده دولت می‌گویم که از تمام امکانات کشور برای معرفی دستاوردهای انقلاب استفاده خواهیم کرد.

به گزارش خبرگزاری برنا تهران؛ محمدحسین مقیمی،استاندار تهران در جلسه شورای سیاست‌گذاری چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی که در استانداری تهران برگزار شد، گفت: امسال مشکلات فراوانی در زندگی مردم وجود دارد این در حالی است که در زمان انقلاب اسلامی و جنگ تحمیلی مردم با مشکلاتی پیچیده‌تر از حال روبرو بودند و تمام سختی‌ها را پشت سر گذاشتیم و اکنون که در شرایط تحریم و وضعیت سخت اقتصادی قرار داریم با دشمنان خود مقابله خواهیم کرد.

مقیمی ادامه داد: در دهه فجر باید برای مردم آینده‌ای روشن ترسیم شود و آنان را امیدوار کنیم؛ شهدا، جوانان و امکانات نباید نادیده گرفته شود. در شرایطی که امسال جنگ اقتصادی را متحمل شده‌ایم اما مردم ما مقابله با استکبار و جنگ را انتخاب کردند. به حول و قوه الهی ما حتما پیروز جنگ خواهیم بود ولی این پیروزی پس از آثار جنگ اقتصادی محقق خواهد شد.

وی  افزود:‌ما باید بدانیم  که برای اداره کشور همگی تلاش کنیم تا برنامه‌هایی که دشمن تعبیه کرده نقش بر آب شود و ما پیروز میدان باشیم. سال ۹۷که مصادف با چهلمین سال پیروزی انقلاب است دستاوردهای انقلاب باید به طور کلی بیان شود. امام خمینی برای پیاده شدن احکام اسلامی قیام را آغاز کرد و تمام مواردی که آن بزرگوار اعلام می‌کردند با عنوان اسلام بود.

استاندار تهران گفت: این انقلاب فرهنگی و اسلامی است که آثار زمان طاغوت و شرایط حاکم بر کشور را بر هم زد حال که ۴۰ سال مردم مشکلات را تحمل کردند امسال باید چهلمین سالگرد باشکوهی داشته باشیم. 

مقیمی با بیان اینکه ما شاید در برخی نقاط از انقلاب ایراداتی داشتیم ولی کارهای بزرگی که انجام شده این ایرادات را پوشانده است. ما هیچ وقت نمی‌توانیم به این فکر کنیم که وضعیت حال با قبل چه تفاوتی دارد.

وی ادامه داد: پیش از انقلاب ۴۰ هزار نماینده آمریکایی برای کشور ما تصمیم می‌گرفتند ولی حال تصمیمات ما در کشور توسط مردم گرفته می‌شود. ما حال خود رئیس‌جمهور را انتخاب  و هماهنگی رویه ایجاد می‌کنیم. امروز از ۴۰ هزار مستشار آمریکایی‌ هیچ خبری نیست و باید بگویم امکاناتی که این مستشاران داشتند هیچ کدام در خدمت مردم کشور نبود و ما خوشحالیم که این افراد دیگر وجود ندارند.آنقدر انقلاب اسلامی کشور ما مهم است که باید آن را به مردم معرفی کنیم. از ابتدای انقلاب دشمنان با ایجاد جنگ تحمیلی، تحریم‌ها و دیگر موارد مختلف مشکلاتی ایجاد کرده و می‌کند و این موارد همچنان ادامه خواهد داشت.

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز