استقبال استانداری تهران از ورود خیرین در موضوعات امنیت ساز / رئیس شورای شهر تهران: انگیزه کافی برای ساخت ۴۰ کلانتری در تهران وجود دارد

۱۳۹۷/۰۶/۲۲ - ۰۸:۰۶:۲۷
کد خبر: ۷۵۲۶۵۶
استقبال استانداری تهران از ورود خیرین در موضوعات امنیت ساز / رئیس شورای شهر تهران: انگیزه کافی برای ساخت ۴۰ کلانتری در تهران وجود دارد
در جلسه مجمع خیرین امنیت ساز استان تهران موضوع مشارکت مردمی در توسعه نظم عمومی در دستور کار قرار گرفت.

به گزارش خبرگزاری برنا تهران ؛ جلسه مجمع خیرین امنیت ساز استان تهران   با حضور استاندار تهران، هاشمی رئیس شورای شهر تهران،حسن بیگی معاون سیاسی و اجتماعی استانداری تهران و سرپرست معاونت امنیتی و انتظامی، گودرزی مدیرکل امنیتی استانداری ،جمعی از فرمانداران و فرماندهان انتظامی شرق استان تهران برگزار شد.

پیشگیری از وقوع جرم، کاهش آسیب های اجتماعی و مشارکت مردم در تامین امنیت پایدار از اهداف راه اندازی مجمع خیرین امنیت ساز است.

در ابتدای جلسه، فرمانده انتظامی شرق استان تهران گزارشی از اقدامات امنیت ساز به ویژه در شهرهای شرق استان ارائه داد.

براساس این گزارش؛کمک های سازمان ها و نهادهای مردمی برای تقویت نیروهای امنیت ساز تاثیرگذار بوده است و با توجه به اینکه بسیاری از جرایم از مسیرهای منتهی به شرق استان امکان گسترس می یابد بخش مهمی از امنیت استان تهران برآمده از تامین امنیت شرق استان است.

به گفته فرمانده انتظامی شرق استان؛رفع معضلات ترافیکی و راه اندازی کمربندی این بخش استان نقش مهمی در رفع مشکلات و جرایم به عهده دارد .

فرمانده انتظامی شرق استان در این جلسه از فرمانداران خواست تا در راه اندازی ستاد استانی در شرق استان همت کنند.

در ادامه جلسه، موضوع ساخت ۴۰ کلانتری در استان تهران در دستور کار قرار گرفت.

هاشمی،رئیس شورای شهر تهران با بیان اینکه مکان یابی این کلانتری ها اعلام شود بلافاصله موضوع تامین زمین از سوی شهرداری ها پیگیری  و محقق می شود و برای ساخت ۴۰ کلانتری جدید در استان انگیزه کافی وجود دارد.

استاندار تهران نیز در ادامه با اشاره به ضرورت ساخت کلانتری در شهرستان های دماوند،پردیس،فیروزکوه،ورامین،قرچک،پاکدشت و پیشوا گفت: با تامین زمین کلانتری از سوی فرمانداران براس ساخت مشکل تامین اعتبار وجود ندارد .

مقیمی گفت: با ارزش افزوده از محل واگذاری زمین ها تامین اعتبار برای ساخت کلانتری ها محقق می شود .

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز