نایب رییس شورای اسلامی شهرقدس تاکید کرد:

هیئت های مذهبی روی شناساندن افراد بی بدیل واقعه کربلا به مردم و نسل جوان کار کنند

۱۳۹۷/۰۶/۲۲ - ۰۹:۱۱:۳۶
کد خبر: ۷۵۲۶۸۸
هیئت های مذهبی روی شناساندن افراد بی بدیل  واقعه کربلا به مردم و نسل جوان کار کنند
مهندس ابوطالب آذربرا اظهار کرد، امسال هیئت های مذهبی روی شناساندن افراد بی بدیل واقعه کربلا به مردم و نسل جوان کار کنند و یکی از کارکردهای هیئت های مذهبی باید تبیین واقعی پیام نهضت عاشورا باشد.

به گزارش خبرگزاری برنا تهران، ضمن فرا رسیدن ماه محرم و شکر و توفیق درک یک سال دیگر محرم، گفت : ان شاء الله بتوانیم از رهروان واقعی نهضت امام حسین (ع) در عاشورا بوده و خادم واقعی عزاداران حسینی باشیم.

 او با بیان اینکه نوکری امام حسین لیاقت می خواهد ادامه داد:امیدوارم امسال هیئت های مذهبی روی شناساندن افراد بی بدیل  واقعه کربلا به مردم و نسل جوان کار کنند و یکی از کارکردهای هیئت های مذهبی باید تبیین واقعی پیام نهضت عاشورا باشد.

  آذربرا با بیان اینکه امروزه اخلاقیات، گمشده جامعه است، تصریح کرد: باید وفادارای و وفای به عهد را از حضرت عباس و آزادگی را از حربن یزید یاد گرفته و تمام اشخاص حاضر در واقعه کربلا منبع عظیمی هستند که باید به درستی شناخته شوند.

نایب رییس شورای اسلامی شهرقدس با اشاره به اینکه واقعه عاشورا عالم را فرا گرفته است و مختص شیعیان نیست ادامه داد: هر آزاده ای در جهان می گوید از پیام نهضت عاشورا درس گرفته و خود را وامدار امام حسین (ع) می داند.

وی با اشاره به اینکه هر سال مراسم ماه محرم و پیاده روی اربعین با شور و شعور مردم برگزار می شود گفت: طی این1400 سال مردم بوده اند که عاشورا را زنده نگاه داشته اند و افتخار می کنیم که شیعه هستیم.

ابوطالب آذربرا  با بیان اینکه شورای اسلامی و شهرداری قدس  نیز در کنار مردم نقش حمایتی در برگزاری مراسم عزاداری امام حسین (ع) خواهد داشت ادامه داد: وفاداری و صداقت دو اصلی است که در کار برای امام حسین (ع) باید مورد توجه قرار گیرد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز