رییس شورای اسلامی شهرقدس:

قدس نیازهای نامحدود و منابع مالی محدودی دارد

۱۳۹۷/۰۶/۲۳ - ۲۳:۱۱:۰۲
کد خبر: ۷۵۳۱۵۳
قدس نیازهای نامحدود و منابع مالی محدودی دارد
رییس شورای اسلامی شهرقدس گفت:قدس نیازهای نامحدود و منابع مالی محدودی دارد.

به گزارش خبرگزاری برنا تهران ؛ نقی علی وند در نشست مشترک اعضای شورای اسلامی شهر و شهردار قدس با امام جمعه تازه وارد شهرستان قدس ضمن تشکر از زحمات بی دریغ و پدرانه حجت الاسلام میراحمدی، گفت: ایشان نقش بسزایی در ایجاد همدلی و همکاری بین مسوولان شهری و شهرستان داشتند و خوشحالیم که مسوولیت ایشان را حجت الاسلام جوکار با همین رویکرد به عهده گرفته اند.

وی افزود: شهرستان قدس موقعیت ویژه و پیچیده ایی دارد شهرستانی تنها با یک شهر و یک شهرداری که همین موضوع باعث ایجاد حساسیت و سنگینی وظایف مدیران شهری می شود.

علی وند اظهار داشت: قدس همچنین متراکم ترین شهرستان کشور است به طوری که هر هکتار بیش از 800 نفر را در خود جای داده است.

وی ادامه داد: با وجود این مسایل قدس نیازهای نامحدود و منابع مالی محدودی که دارد برای مدیریت نیاز به مدیری هوشمند داشت که نمایندگان مردم در پارلمان شهری با انتخاب هوشمندانه آقای مختاری بعنوان شهردار این مشکلات را به فرصت تبدیل کردند.

رییس شورای اسلامی شهرقدس گفت: با عملکرد مناسب شهردار در هفته دولتی که گذشت سهم شهرداری از افتتاح 48 پروژه، 28 پروژه بود.

وی خاطر نشان کرد: این اتفاق فرخنده حاصل همدلی و همکاری مجموعه مدیریت شهری و تمامی مسؤولان شهرستانی است که امیدواریم همواره این همراهی ها ادامه دار و مستمر باشد

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز