شهردار منطقه ۲۰:

خبرنگاران با عبرت از واقعه غدیر و عاشورا باید حقایق را به گوش مردم برسانند

۱۳۹۷/۰۶/۲۴ - ۱۰:۴۰:۱۳
کد خبر: ۷۵۳۲۷۶
خبرنگاران با عبرت از واقعه غدیر و عاشورا باید حقایق را به گوش مردم برسانند
نشست خبری فرهاد افشار شهردار جدید منطقه 20 با اصحاب رسانه در ساختمان شهرداری برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری برنا تهران، فرهاد افشار ضمن عرض تسلیت بمناسبت فرارسیدن ایام سوگواری سالار شهیدان امام حسین(ع) و یاران باوفایش گفت: اگر در جامعه کنونی وقایع عاشورا و غدیر مورد ریشه یابی قرار بگیرند بسیاری از معظلات و مشکلات امروزی برطرف می شود.

شهردار جدید منطقه 20 نقش خبرنگاران را بسیار حیاتی و مهم عنوان کرد و گفت: خبرنگاران در جامعه امروزی مسئولیت خطیری دارند و همانطور که مستحضر هستید بسیاری از افراد با وجود شبکه های مجازی و ابزارهای پیام رسانی نام خبرنگار را با خود به یدک می کشند.

وی در ادامه افزود: یکی از مفاهیم مهمی که کمتر مورد توجه قرار میگیرد بارمعنایی کلمات می باشد و لفظ خبرنگار هم دارای بار معنایی بالایی است و اگر کسی در کسوت خبرنگار در جامعه حضور پیدا میکند باید دارای پیش زمینه هایی مانند تعهد، رسیدن به بلوغ اجتماعی، کلان نگری موضوعات باشد که در غیر اینصورت نمی تواند خبرنگار حقیقی باشد.

فرهاد افشار با اذعان به اینکه یکی از پتانسیل های مهم شهرستان ری حضور خبرنگاران فرهیخته است گفت:اگر خبرنگاران فلسفه وجودی کار خودشان را در آگاه سازی افکار عمومی قرار بدهند بسیاری از مشکلات و سوء تفاهم ها از بین می رود و نقش خبرنگاران در پیام رسانی صحیح اطلاعات بسیار مناسب و کارساز خواهد بود.

او در پایان گفت:  وظیفه اصحاب رسانه احیای مطالبه گری در مردم و بالابردن آگاهی افکار عمومی در سطح شهرستان ری است و انتظار من همراهی شما و همراستا کردن مردم با برنامه های پیشرو است.

 

خبرنگار: مهدی محمدی

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز