شهردار منطقه ۲۰:

مسیر توسعه و پیشرفت شهرستان ری در گروی همراهی شما اصحاب رسانه است

۱۳۹۷/۰۶/۲۴ - ۱۱:۱۴:۰۶
کد خبر: ۷۵۳۳۰۳
مسیر توسعه و پیشرفت شهرستان ری در گروی همراهی شما اصحاب رسانه است
فرهاد افشار شهردار منطقه 20 ترسیم چشم اندازهای شهرستان ری را با وجود و همراهی خبرنگاران بسیار مهم عنوان کرد.

به گزارش خبرگزاری برنا تهران؛ فرهاد افشار شهردار منطقه 20 در نشست خبری با اصحاب رسانه گفت: متاسفانه شهرستان ری از مسیر توسعه و پیشرفت نسبت به پایتخت عقب مانده است و جایگاه شهرری نسبت به هویت و شخصیت چندهزار ساله اش بسیار مغفول مانده است.

وی ادامه داد: به واسطه وجود پتانسیلهای موجود باید فرصت های سرمایه گذاری در شهرستان ایجاد بشود و علاوه بر اینکه این فرصتها سند تحول شهری را تعریف میکنند و در اقتصاد شهری تاثیرگذار هستند تهران هم متاثر از این قضایا باشد.

شهردار منطقه 20 عنوان کرد: ری دارای پتانسیل های بسیار بالایی است که می تواند خودش را از وابستگی به فروش تراکم رها کند و اگر زمین های پیرامون حرم حضرت عبدالعظیم حسنی(ع) ، منطقه کردشگری برج طغرل و ناحیه صنعتی شمالی شهرستان ری به درستی مدیریت بشوند میتواند از نقاط متحرک اقتصادی در شهرری باشد.

فرهاد افشار افزود: اگر می خواهیم شهرری را شهری ایرانی اسلامی و بعنوان قبله تهران معرفی کنیم بایستی ری به مقصد کردشگری تبدیل بشود و وظیفه ما ارتقای برندینگ شهرری است و انشار پیام های اخلاقی در سطح شهرستان و احداث نماد و سمبلهای شهر اسلامی در معابر و محورهای ورودی و خروجی از الزامات زیباسازی یک شهر شهر فرهنگی و مذهبی است.

او درپایان از راه اندازی سامانه الکترونیک شهرداری به شهروندان خبر داد و گفت: این سامانه به شهروندان کمک می کند که از طریق فضای مجازی اخرین اطلاعات مربوط به سوابق ملک ، میزان عوارض سالیانه و ... آگاه بشنوند و همچنین با راه اندازی این سامانه معرفی نقاط تاریخی و ابنیه مذهبی برای مسافرین و زائرین حرم در دسترس خواهد بود.

 

 

خبرنگار: محمد حسین عباسی

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز