استاندار تهران:

حمایت از صنایع به دور از شعار زدگی باشد/ نبود بیکاری با استقرار واحد تولید جوجه اردک در روستای ورامین

۱۳۹۷/۰۶/۲۷ - ۰۹:۰۴:۲۶
کد خبر: ۷۵۴۴۴۵
حمایت از صنایع به دور از شعار زدگی باشد/ نبود بیکاری با استقرار واحد تولید جوجه اردک در روستای ورامین
محمدحسین مقیمی در جلسه مشترک با نمایندگان شرکت های تولیدی،صنعتی و کشاورزی ورامین که در محل فرمانداری این شهرستان برگزار شد گفت: در شرایط امروز همه وظیفه دارند تا از سرمایه گذاری بخش خصوصی حمایت کنند و این حمایت باید به صورت عملی و به دور از شعار زدگی باشد.

به گزارش خبرگزاری برنا ؛ استاندار تهران در جلسه مشترک با نمایندگان شرکت های تولیدی،صنعتی و کشاورزی ورامین که در محل فرمانداری این شهرستان برگزار شد گفت: وقتی مجوزی برای استحصال معدن در منطقه ای ارائه می شود، باید همزمان کروکی مسیر دسترسی نیز تعیین شود تا مشکلی برای بهره برداران به وجود نیاید.

مقیمی بیان کرد: هر شهرک صنعتی که نتوانسته نسبت به جذب سرمایه گذار توفیقی به دست آورد بدون شک علت آن رفتار یکی از همکاران ما با صاحبان صنایع بوده است.

وی گفت: مشکل گاز رسانی در شهرک صنعتی قرچک که باعث شده برخی از صنایع نتوانند در آن مستقر شوند ، به دلیل سخت گیری هایی است که در واگذاری اراضی صورت گرفته است.

استاندار تهران گفت: در یکی از مناطق ۳۰۰ مگاوات برق به صنایع فروخته ایم در صورتی که امکان آن ها تنها یکصد مگاوات بوده است، این کسری باعث می شود که هیچ سرمایه گذاری این مکان را برای استقرار انتخاب نکند.

وی با اشاره به مشکلات تولید کنندگان جوجه اردک یک روزه در شهرستان ورامین گفت: اگر قرار است از صنعتی در شهرستان و استان حفاظت کنیم، باید سرمایه گذار یک گام برای اصلاح بردارد تا ما هم ۱۰ گام برای رفع مشکلات آن ها برداریم .

مقیمی گفت : استقرار بزرگترین مرکز پرورش جوجه اردک کشور در شهرستان ورامین قابلیتی است که باعث شده تا در روستای محل استقرار این واحد ، حتی یک نفر بیکار نباشد و مشکلات اجتماعی به طور کامل برطرف شود.

وی کمبود آب را به عنوان یکی از مشکلات استان تهران اعلام کرد و افزود: اولویت استان تهران با ۱۴ میلیون نفر جمیعت ، تأمین آب شرب است ، میزان مصرف آب در ایران ۲۵۰ لیتر به ازاء هر نفر است که برای گذر از بحران کمبود آب وظیفه داریم که به سهم خود صرفه جویی کنیم و میزان مصرف را به ۱۵۰ لیتر کاهش دهیم.

استاندار تهران گفت: مهمترین راه برای گذر از مشکل کم آبی بازچرخانی و تصفیه آب است، از محل فاز اول انتقال پساب تصفیه شده فاضلاب جنوب تهران ، ۶ متر مکعب در ثانیه آب وارد دشت ورامین می شود که با اجرای طرح ۳۶ کیلومتری فاز دوم این میزان افزایش چشمگیری می یابد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز