علیرضا قربانی :

دوران دفاع مقدس از ابتدا تا انتها مملو از افتخار و سربلندی است

۱۳۹۷/۰۶/۳۰ - ۱۳:۳۲:۱۲
کد خبر: ۷۵۵۱۷۴
دوران دفاع مقدس از ابتدا تا انتها مملو از افتخار و سربلندی است
شهردار صالحیه همزمان با آغاز هفته دفاع مقدس و سال تحصیلی جدید عنوان کرد : دوران دفاع مقدس از ابتدا تا انتها مملو از افتخار و سربلندی است و دانش آموزان و دانش جویان ضرورت دارد از حماسه حسینی برای تبلیغ و مرور ارزش های اصلی دفاع مقدس بهره ببرند .

به گزارش خبرگزاری برنا تهران ؛ قربانی با بیان اینکه ملت ایران در دفاع هشت ساله خود نشان داد اگر پای دفاع از هویت ملی و آرمانهای مقدس و والای این ملت به میان آید، ایستادگی او برای همه جهانیان درس آموز و الگو خواهد بود اظهار کرد : این دوران به عنوان آیینه تمام نمای ظرفیت های ملت ایران در ابعاد مختلف یاد می شود. حماسه شگفت آور هشت سال دفاع مقدس که ملت ایران توانست با دست خالی و با توکل بر خدا در برابر یک تهاجم گسترده بین المللی بایستد و موفق و پیروز بیرون بیاید، باید برای نسل جوان کنونی و نسلهای آینده شناسانده شود تا آنان با شناخت توانایی های این ملت، راه گذشتگان را با احساس امید و عزت ادامه دهند.

قربانی دوران دفاع مقدس را بسیار فراتر از یک رویداد معمولی تفسیر کرد و افزود : برای ثبت وقایع این دوران و انتقال آن به نسلهای آینده با استفاده از تمامی ظرفیت های کشور، باید هر اندازه که نیاز است، سرمایه گذاری شود و این کار با جدیت ادامه یابد.

 وی روایت هشت سال دفاع مقدس را حکایت از دوران طلایی و پر افتخار ملتی معرفی کرد که صبر، عزت، وحدت و همدلی را پیشه خود نمود و امنیت، پیروزی و سربلندی را برای این سرزمین به ارمغان آورد.

 این مقام مسئول در خاتمه تصریح کرد : اینجانب ضمن گرامیداشت یاد و خاطره رشادت ها و دلاورمردی های تمامی شهدای گرانقدر، این ایام غرور آفرین و همینطور آغاز سال تحصیلی جدید را به عموم ملت شهید پرور ایران اسلامی به ویژه رزمندگان، جانبازان آزادگان سرافراز و خانواده معظم شهدا تبریک عرض می نمایم و امید دارم که دانش آموزان و دانش جویان،از حماسه حسینی برای تبلیغ و مرور ارزش های اصلی دفاع مقدس بهره ببرند .

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز