شهردار صالحیه:

یکی از مهمترین ویژگی‌های شهدا جریان شناسی و بصیرت آنها بود

۱۳۹۷/۰۶/۳۱ - ۱۲:۱۸:۰۰
کد خبر: ۷۵۵۴۷۷
یکی از مهمترین ویژگی‌های شهدا جریان شناسی و بصیرت آنها بود
شهردار صالحیه در حاشیه رژه نیروهای مسلح و در دیدار با خانواده معظم شهدا گفت : یکی از مهمترین ویژگی‌های شهدا جریان شناسی و بصیرت آنها بود.

به گزارش خبرگزاری برنا تهران ؛  علیرضا قربانی با تشریح بر اهمیت نهادینه شدن فصل فصل زندگی شهداء در کردار و رفتار عموم مردم و مسئولین تصریح کرد : والاترین مکبر،آزادگی است و کدام تکبیر، رساتر و فراگیرتر از شهادتینی که در بی تعلق ترین ثانیه های زندگی، بر زبان شهید جاری می شود ، شهدا انسان هایی از جنس ایثار و شهامت، نقشه راه آیندگان برای رسیدن به سرمنزل مقصود هستند و به فرموده امام راحل شهدا هفت شهر عشق را رفتند و ما اندر خم یک کوچه هستیم .

شهردار صالحیه تجلیل از شهدا و خانواده های معظم ایشان را نقطه عطف مرور رویداد دفاع مقدس و اثرپذیری آن خواند و افزود : وفاداری به خون شهدا عامل اقتدار انقلاب و نظام است و فرصتی ارزشمند برای همگان تا با مطالعه ی زندگی و رفتار این شاگردان مکتب امام حسین(ع)، ببینیم که چه پیامی برای امروز ما دارند.

این مقام مسئول ادامه داد : یکی از مهمترین ویژگی‌های شهدا جریان شناسی و بصیرت آنها بود. سست نشدن،احساس ضعف نکردن و ذلت نپذیرفتن هم از دیگر ویژگیهای بارز شهدا است.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز