مدیر کل ورزش و جوانان استان تهران تاکید کرد:

هداف اصلی شورای پژوهش، بدست آوردن سرانه واقعی ورزش در تهران است

۱۳۹۷/۰۷/۰۱ - ۰۹:۳۰:۱۸
کد خبر: ۷۵۵۸۴۷
هداف اصلی شورای پژوهش، بدست آوردن سرانه واقعی ورزش در تهران است
رضا گل محمدی در پنجمین جلسه شورای پژوهش اداره کل ورزش و جوانان استان تهران با بیان اینکه، یکی از اهداف اصلی شورای پژوهش، بدست آوردن سرانه واقعی ورزش تهران است افزود، تشکیل یک تیم برای پژوهش جهت بدست آوردن سرانه ورزشی پایتخت باید در دستورکار قرار گیرد.
به گزارش خبرگزاری برنا استان تهران، مدیرکل ورزش و جوانان استان تهران در پنجمین جلسه شورای پژوهش اداره کل گفت: انتظار از عملکرد شورای پژوهش، حصول نتایج، حمایت از پایان نامه ها و تدوین برنامه ششم توسعه برای اداره کل است.
 
گل محمدی افزود: یکی از اهداف اصلی در شورای پژوهش، بدست آوردن سرانه واقعی ورزش تهران است. در این راستا تشکیل یک تیم برای پژوهش در بدست آوردن سرانه ورزشی استان باید در دستورکار قرار گیرد.
 
در این جلسه کلیه پروپوزال ها بررسی و براساس اظهارنظر اعضاء بازبینی و ضمن تصویب کلیات چندین پروپوزال، مقرر شد مجریان برای ارائه و دفاع از پروپوزال های خود در جلسه آتی شورا حضور یابند.
همچنین چندین پروپوزال دریافتی جهت حمایت از پایان نامه تحصیلات تکمیلی نیز بررسی شد.
گفتنی است دبیر خانه شورای پژوهشی و فناوری اداره کل ورزش و جوانان استان تهران چندی پیش، از پژوهشگران علاقه مند دعوت کرده بود پیشنهاده (پروپوزال) تحقیق خود در حوزه های ورزش و جوانان را به این دبیرخانه تحویل دهند و در پنجمین جلسه شورای پژوهش اداره کل کلیه پروپوزال ها مورد بررسی و بازبینی قرار گرفت.
این جلسه با حضور ملاجعفری، سلیمی، گل محمدی، نظر، میرزابیگی، ترحمی، کاظمی، دکتر طهماسبی و افشار برگزار شد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز