نواختن زنگ مهر با رنگ و بوی عاشورایی در روستای قمصر

۱۳۹۷/۰۷/۰۱ - ۱۳:۱۵:۱۵
کد خبر: ۷۵۶۰۶۱
نواختن زنگ مهر با رنگ و بوی عاشورایی در روستای قمصر
مراسم آغاز سال تحصیلی جدیدر روستای قمصر با حضور جانشین فرماندهی کلانتری 175 باقرشهر، دهیار قمصر، رئیس و اعضای شورای اسلامی قمصر در مدرسه ابتدایی دخترانه سید جمال الدین اسد آباد روستا برگزار شد و پس از نواخته شدن زنگ مدرسه، فصل جدید تعلیم و تربیت رسما آغاز شد.

به گزارش خبرگزاری برنا تهران ،  بمناسبت فرارسیدن ماه مهر و شروع سال تحصیلی جدید ، ضمن نواختن زنگ مهر حسینی در مدرسه ابتدایی سیدجمال الدین اسد آبادی ، ویژه برنامه هایی با فضای ماه محرم در این مدرسه با حضور مسئولین برگزار شد.

اسماعیل آقاخانی دهیارقمصر ضمن عرض تسلیت به مناسبت ماه محرم و گرامیداشت هفته دفاع مقدس و محکوم نمودن حمله تروریستی روز گذشته در استان اهواز و تبریک آغاز سال تحصیلی در سخنانی اظهار داشت: ماه مهر، ماه مهربانی و ماه تلاش و کوشش دانش آموزان است.

دهیار قمصر ضمن آرزوی موفقیت برای دانش آموزان روستای قمصردر سال تحصیلی 97-98 تصریح کرد:  مجموعه دهیاری و شورای اسلامی قمصر  تا جایی که توان داشته باشد در مشارکت کارهای فرهنگی مدارس روستا از هیچ کوششی دریغ نخواهد کرد.

وی از رنگ آمیزی و شاداب سازی محیط مدارس و توسعه فضای سبز توسط دهیاری قمصر در پروژه طرح استقبال از مهرخبر داد و افزود: شایسته است تا دانش آموزان نیز در حفظ و نگهداشت خانه دوم خود با مربیان مدارس مشارکت همه جانبه ای داشته باشند.

محمود مالمیر رئیس شورای اسلامی نیز ضمن عرض تسلیت به مناسبت ماه محرم و گرامیداشت هفته دفاع مقدس و محکوم نمودن حمله تروریستی روز گذشته در استان اهواز و تبریک به مناسبت فرا رسیدن آغاز سال تحصیلی جدید به معلمین پرتلاش و دانش آموزان خلاق و آینده ساز ، مدارس را عامل شادابی و سرزندگی جامعه برشمرد.

وی در ادامه از دانش آموزان به عنوان غنچه‌ های نوشکفته ‌ای یاد کرد که پذیرای آموزش‌ های مختلف با تلاش و پیگیری ‌های لازم هستند و مدارس محل علم آموزی و محل جوشش خلاقیت دانش آموزانی است که آینده کشور در دست آنهاست.

در پایان دهیار قمصر به دانش آموزی که حجاب کامل تری داشت هدیه ای تقدیم کرد.

گفتنی است بخشی از خدمات ارائه شده توسط مجموعه دهیاری و شورای اسلامی قمصر به مناسبت  سال تحصیلی جدید : هرس درختان، رنگ آمیزی جداول، رنگامیزی و شعار نویسی بر روی دیوار و درب ، نصب مخزن ذخیره آب ،تهیه کانکس 12 متری ، تعمیر آبخوری و روشویی ها ،ایجاد باغچه و گلکاری و تعویض تابلوهای سر در مدارس روستای قمصر بوده است

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز