استاندار تهران تاکید کرد:

ارگان های دولتی ٢٠ درصد در مصرف سوخت صرفه جویی کنند

۱۳۹۷/۰۷/۰۲ - ۰۸:۴۳:۲۷
کد خبر: ۷۵۶۳۵۰
ارگان های دولتی ٢٠ درصد در مصرف سوخت صرفه جویی کنند
محمد حسین مقیمی، با اشاره به ثمرات صرفه جویی ٢٠ درصدی ادارات و نهادهای دولتی در مصرف برق فصل تابستان، خواستار صرفه جویی ٢٠ درصدی آنان در مصرف سوخت شد.

به گزارش خبرگزاری برنا تهران، محمد حسین مقیمی روز یکشنبه در نشست ستاد اقتصاد مقاومتی استان تهران گفت: ذیحسابی ادارات و نهادهای ناظر بر صرفه جویی ٢٠ درصدی ادارات نظارت کنند.

وی بر اهتمام شرکت گاز استان تهران بر گازرسانی به صنایع و کشاورزی تاکید کرد و افزود: با توجه به یارانه شرکت نفت شرکت گاز، گاز گلخانه های کشاورزی را تامین کند.
مقیمی تاکید کرد: نهادهای مسیر گازرسانی با شرکت گاز همکاری کنند.

وی همچنین خواستار فرهنگ سازی بیشتر از سوی شرکت نفت با همکاری رسانه ها برای کاهش مصرف شد و افزود: مردم در مصرف سوخت صرفه جویی کنند و فقط در مواقع ضروری از خودرو شخصی استفاده کنند.

مقیمی همچنین بر حضور انجمن های خصوصی از جمله انجمن کارآفرینی در نشست های ستاد اقتصاد مقاومتی تاکید کرد و ادامه داد: بخش خصوصی مطالبه گر است و برای رفع مشکلات به بخش دولتی مشاوره داده و کمک می کند.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان تهران نیز این نشست در جمع خبرنگاران گزارش شرکت گاز استان تهران، شرکت ملی نفت و انجمن کارآفرینان را از جمله محورهای این نشست ذکر کرد و گفت: صد در صد شهرها و ٩٧ درصد روستاهای استان تهران دارای گاز هستند.
نعمت الله ترکی افزود: به همه روستاهای استان تهران تا پایان سال ٩٨ و همه شهرک های صنعتی این استان تا پایان نیمه اول سال ٩٨ گازرسانی می شود.

وی از فعال شدن ٤٨ جایگاه عرضه سوخت در پایتخت تا پایان امسال خبر داد و گفت: برای رفع مشکل کمبود جایگاه در پایتخت ماشین های سوخت رسانی سیار فعال تر شده و جایگاه های تک پمپ ایجاد می شود.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز