در هفته سوم لیگ دو فوتبال کشور ؛

تهرانی ها در لانه عقاب ها به یک امتیاز شیرین دست یافتند

۱۳۹۷/۰۷/۰۳ - ۱۱:۱۵:۳۶
کد خبر: ۷۵۶۸۹۸
تهرانی ها  در لانه عقاب ها به یک امتیاز شیرین دست یافتند
تیم فوتبال مقاومت تهران در هفته سوم رقابت‌های لیگ دسته دوم در برابر میزبان خود چوکا تالش به‌تساوی پر گل 3 بر 3 دست‌یافت.
به گزارش خبرگزاری برنا، دو تیم فوتبال چوکا تالش و مقاومت تهران در هفته سوم رقابت‌های لیگ دسته دوم فوتبال  در ورزشگاه پوریای ولی تالش به مصاف یکدیگر رفتند. که در پایان این دیدار با نتیجه  پرگل سه بر سه به پایان رسید.

چوکایی ها در این دیدار در همان دقایق نخستین مسابقه به گل توسط نیما دلاوری در دقیقه چهار دست‌یافتند،  که در ادامه بازی برخلاف جریان بازی در دقیقه 35 دروازه نماینده گیلان توسط جواد مولایی گشوده شد.

همچنین این بازیکن تیم تهرانی یک‌ بار دیگر در دقیقه 45 برای مقاومت گل زنی کرد تا نیمه نخست مسابقه با شکست چوکا به پایان برسد.

چوکایی ها نیمه دوم مسابقه را هجومی آغاز کردند و در دقیقه 60 توسط رضا اعتمادی توانست گل تساوی مسابقه را به ثمر برساند.

در ادامه بازی چوکایی ها در دقیقه 81 گل برتری خود را به ثمر رساندند، کارت قرمز بازیکن مقاومت در دقیقه 82 کار این تیم را در قلعه عقاب‌ها سخت‌تر از هر تایم دیگری در مسابقه کرد ولی در کمال ناباوری تیم پایتخت‌نشین در دقیقه 90 گل تساوی را به ثمر رساند تا دو تیم امتیازات را با نتیجه سه بر سه تقسیم کنند.

گفتنی این دیدار را عنایت قوچ کانلو بعنوان داور وسط بهمراه میلاد قنبری، ناصر صالحی و مسعود دیواندری کمک داور و محمد دوستی نیز ناظر داوری این دیدار را سوت زدند.

 

photo_۲۰۱۸-۰۹-۲۴_۱۱-۱۱-۵۱

photo_۲۰۱۸-۰۹-۲۴_۱۱-۱۲-۳۹

photo_2018-09-25_11-55-55

 

photo_۲۰۱۸-۰۹-۲۴_۱۱-۱۱-۴۹

 

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز