محسن علیجانی:

در اقتصاد، امنیت، سیاست و زندگی معنوی ما راه امام حسین(ع) و فرهنگ عاشورا اثر دارد

۱۳۹۷/۰۷/۰۳ - ۱۱:۳۳:۴۳
کد خبر: ۷۵۶۹۱۰
در اقتصاد، امنیت، سیاست و زندگی معنوی ما راه امام حسین(ع) و فرهنگ عاشورا اثر دارد
نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس در مجلس شورای اسلامی ضمن تسلیت ایام سوگواری اباعبدالله الحسین(ع) و گرامیداشت شروع هفته دفاع مقدس، اظهار داشت: امام حسین(ع) هدف خود را زنده نگه داشتن دین جد خود و تحقق امر به معروف اعلام کردند و برای همین مردم ما هرساله با عزاداری ها این راه را ادامه می‌دهند.

به گزارش خبرگزاری برنا از تهران؛ محسن علیجانی  با بیان اینکه بیعت با یزید منجر به نابودی اسلام می‌شد و به همین دلیل امام حسین(ع) زیر بار بیعت نرفتند، گفت: ما در نقطه اوج محرم که ظهر روز عاشورا است حماسه آفرینیم زیرا مردم ما می دانند عاشورا حادثه نیست یک باور و اعتقاد است.

او افزود: اینکه انسان جان و همه چیز خود را برای اسلام فدا کند یک باور است و فرهنگ حسینی در تمام ابعاد زندگی ما اثر دارد.

نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: در اقتصاد، امنیت، سیاست و زندگی معنوی ما راه امام حسین(ع) و فرهنگ عاشورا اثر دارد و قطعا مسلمانان جهان با الگو قرار دادن شعار امام حسین(ع) هیهات من الذله نمی‌گذارند کشورهای اسلامی از جهات مختلف فرهنگی اسلامی و.. در اختیار دشمنان دین قرار بگیرد.

وی اضافه کرد: امام، شهدا و رهبری با توسل به این فرهنگ توانستند انقلاب اسلامی را ایجاد و با ایستادگی این راه امام راحل ما همچنان ادامه دارد و با سربلندی از این نظام دفاع کرده و خواهیم کرد.

علیجانی تصریح کرد: قطعا تا زمانی که پیرو راه امام حسین(ع) باشیم، هیچ قدرتی نمیتواند فرهنگ و راه خود را به فرهنگ ما تحمیل کند.

نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس در مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: شهدا باید برای ما و جوانانمان الگو باشند و با درس گرفتن از شهدا برای همیشه پرچم دین خدا و امام حسین(ع) را در کشورمان را به احتزاز درآوریم و مطمئنا این نهضت را به دست امام مهدی(عج) خواهیم رساند

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز