رئیس شورای اسلامی شهر صالحیه:

مهر ماه یادآور شور و شَعَف و جوشش و کوشش آموزندگان در مکتب ایثار و مقاومت است

۱۳۹۷/۰۷/۰۳ - ۱۷:۴۲:۵۱
کد خبر: ۷۵۷۱۳۰
مهر ماه یادآور شور و شَعَف و جوشش و کوشش آموزندگان در مکتب ایثار و مقاومت است
محمد رضا دهقان نیری رئیس شورای اسلامی شهر صالحیه عنوان کرد: مهر ماه یادآور شور و شَعَف و جوشش و کوشش آموزندگان در مکتب ایثار و مقاومت است.

به گزارش خبرگزاری برنا تهران ؛ محمد رضا دهقان نیری همزمان با سالروز آغاز دفاع مقدس و سال تحصیلی جدید در گفتگو با خبرنگار ما گفت : مهرماه آغازی بر یادگیری علم و دانش در مکتب ایثار و مقاومت است تا با همدلی، محبت، شور و نشاط، در کنار هم بودن را معنا بخشیم .

 رئیس شورای اسلامی شهر با بیان اینکه در جامعه امروز، دانشگاه و مدرسه وسیله دسترسی به توسعه و پیشرفت بیشتر است و هدف تعلیم و تربیت نیز در همه باورها، رسیدن به مرحله کمال می‌باشد افزود : تکاملی که در سایه تعلیم و تربیت آموزش و پرورش جمهوری اسلامی مدنظر می باشد تکاملی است که در خور آن انسانی بعمل آید که خود را مخلوق برتر عالم حیات می‌شناسد و این فرایند قطعا با تبیین ارزش های دفاع مقدس و پیام نهضت عاشورا کارگر می افتد .

 محمدرضا دهقان نیری حضور سرشار جوانان و نوجوانان دانش آموز و دان شجو در خاکریز های جنگ تحمیلی هشت ساله را نشان از بلوغ ملت ایران در پایبندی به ارزش های راستین انقلاب خواند و گفت :

هشت سال دفاع جانانه ملت در برابر تجاوز وحشیانه دشمن،منشأ غرور ملی پایان ناپذیری برای مردم سلحشور ایران گردید و باعث شد که توطئه مشترک شرق و غرب برای به زانو درآوردن ملت بزرگ ایران به فرصتی برای اثبات توانمندی های اسلام و انقلاب و کشور تبدیل شود.

 وی تصریح کرد : هفته دفاع مقدس یادآور خون های مقدسی است که در پای شجره طوبای انقلاب اسلامی ریخته شد.

فرزندان جبهه و شهادت،اطاعت را عبادت می بینند. وارثان دفاع مقدس،عزت جهاد را با ذلت در خانه نشستن عوض نمی کنند. ایستادگی آنها نشستگان تاریخ را به قیام وا می دارد و این پیام بزرگ دفاع مقدس است.

 دهقان نیری در پایان با گرامیداشت آغاز سال تحصیلی جدید گفت : شورای اسلامی شهر صالحیه فرا رسیدن هفته دفاع مقدس که نمودار مجموعه ای از برجسته ترین افتخارات ملت ایران در دفاع از مرزهای میهن اسلامی و جانفشانی دلاورانه در پای پرچم برافراشته اسلام و قرآن است را به ساحت مقدس حضرت بقیه ا… الاعظم (عج)، رهبر معظم انقلاب اسلامی حضرت آیت ا… العظمی خامنه ای (مد ظله العالی) و ملت شهید پرور ایران اسلامی تبریک عرض می نماید.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز