مدیر کل امور بانوان و خانواده:

توسعه کارآفرینی نیازمند توانمندسازی و آموزش کارآفرینان برای رفع چالش های پیش روی آنان است

۱۳۹۷/۰۷/۰۴ - ۱۵:۵۰:۴۶
کد خبر: ۷۵۷۵۸۵
توسعه کارآفرینی نیازمند توانمندسازی و آموزش کارآفرینان برای رفع چالش های پیش روی آنان است
مدیر کل اموربانوان وخانواده استانداری تهران، توسعه کار آفرینی را نیازمند توانمند سازی و آموزش کارآفرینان در مسیر رفع چالش های پیش روی آنان دانست.

به گزارش خبرگزاری برنا تهران؛ ثریا شارقی، مدیر کل امور بانوان و خانواده در کارگاه توان افزایی با رویکرد کارآفرینی در استانداری تهران گفت: نقش کارآفرینی در ایجاد اشتغال پایدار، توسعه عدالت و رفع فقر در جامعه بسیار ارزشمنداست و باید برای توسعه کار آفرینی اقدامات موثری داشته باشیم.

وی افزود: یکی از مهمترین نیازهای کارآفرینان، توانمندسازی آموزشی و اطلاع رسانی در زمینه نحوه مقابله با چالش ها و مشکلات  پیش روی آنهاست.

مدیر کل امور بانوان و خانواده  تاکید کرد: ظرفیت سازی برای توسعه کارآفرینی نیازمند آموزش مهارت های کارآفرینی بر اساس نیازهای جامعه است که ما در دفتر امور و بانوان و خانواده استانداری تهران، تمرکز و تلاش خود را برای توانمندسازی بانوان کارآفرین قرار داده ایم.

شارقی اضافه کرد: برگزاری کارگاه های آموزشی مهارت آموزی برای کارآفرینان، اطلاع رسانی از ظرفیت ها و حمایت  سازمان ها در زمینه های مختلف نظیر ارائه تسهیلات، ضمانت نامه و ...، به وجود آوردن امکان حضور در نمایشاه های ملی و بین المللی  و همچنین امکان فروش محصولات در سایت های حامی بانوان کارآفرین، از اقداماتی است که توسط امور بانوان و خانواده استانداری در دست انجام است.

این مسئول، استقبال کار آفرینان از دوره های آموزشی و کارگاه های پرسش و پاسخ و مشاوره را نشان دهنده تاثیر مثبت آموزش بر توانمندسازی کارآفرینان توصیف کرد و ابراز امیدواری کرد اطلاع رسانی در زمینه خدمات ارائه شده به کار آفرینان از سوی سازمان های مرتبط به صورت جدی در دستور کار آنها قرار گیرد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز