نایب رییس شورای اسلامی شهرقدس تاکید کرد:

گسترش ورزشهای همگانی موجب سلامتی روحی و جسمی شهروندان علی الخصوص جوانان میگردد

۱۳۹۷/۰۷/۰۶ - ۱۴:۱۳:۳۷
کد خبر: ۷۵۸۰۶۸
گسترش ورزشهای همگانی موجب سلامتی روحی و جسمی شهروندان علی الخصوص جوانان میگردد
ابوطالب آذربرا گفت، توسعه ورزش های همگانی از طریق توسعه اماکن ورزشی و وارد کردن آن به فعالیتهای روزمره خانواده ها به ویژه جوانان یکی از اثربخش ترین اقدامات در ایجاد سلامتی روحی و جسمی شهروندان است.

به گزارش خبرگزاری برنا تهران، ابوطالب آذربرا در حاشیه برگزاری همایش پیاده روی خانوادگی به مناسبت هفته دفاع مقدس، با تبریک این هفته گفت: امروزه با توجه به اهمیت سرمایه‌گذاری در بخش فرهنگی و اجتماعی ورزشی و گسترش نشاط عمومی در بین شهروندان یکی از روش‌های موجود گسترش ورزش‌های همگانی است.

وی افزود:توسعه ورزش های همگانی از طریق توسعه اماکن ورزشی و وارد کردن آن به فعالیتهای روزمره خانواده ها به ویژه جوانان یکی از اثربخش ترین اقدامات در ایجاد سلامتی روحی و جسمی شهروندان است.

آذربرا اظهار داشت: ورزش در دنیا را یک بحث مهم و ضروری است و سرمایه‌گذاری در ورزش موفقیت در تمامی حوزه‌ها را به دنبال دارد.

رییس کمیسیون اجتماعی و ورزش شورای اسلامی شهر قدس گفت: ترویج و پرداختن به امر مهم ورزش و تحرک بدنی و ایجاد روحیه نشاط و شادابی بین اقشار مختلف مردم از مهمترین اهداف برگزاری این همایش است.

همایش پیاده روی خانوادگی به مناسبت هفته دفاع مقدس صبح روز جمعه ششم مهرماه 97 از بوستان آزادگان به سمت سالن ورزشی نهم دی سپاه برگزار شد، که در پایان این همایش، به قید قرعه به تعدادی از شرکت کنندگان هدایایی اعطا شده است.

 

نظر شما