افتتاح مجتمع مسکونی ۲۰۰ واحدی در شهرستان اسلامشهر

۱۳۹۷/۰۷/۰۷ - ۱۱:۰۶:۵۲
کد خبر: ۷۵۸۲۹۰
افتتاح مجتمع مسکونی ۲۰۰ واحدی در شهرستان اسلامشهر
با حضور محسنی بندپی سرپرست وزارت کار و رفاه اجتماعی و مسعود مرسلپور سرپرست فرمانداری اسلامشهر پروژه مسکونی ۲۰۰ واحدی در بخش چهاردانگه شهرستان اسلامشهر افتتاح شد.

به گزارش خبرگزاری برنا تهران ؛ در این مراسم که علیرضا محجوب نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات، پردیس و اسلامشهر در مجلس شورای اسلامی، شاکرمی مدیرکل کار، تعاون و رفاه اجتماعی و جمعی ازمسؤولین استانی و شهرستانی نیز حضور داشتند محسنی بندپی در سخنانی اظهار داشت: مسکن از محوری ترین و اساسی ترین نیاز های هرخانوار به شمار می رود .

وی ترویج فرهنگ تعاون را بسیار اساسی عنوان کرد و افزود : با مساعدت های اجتماعی انجام شده ساخت و خرید مسکن برای خانواده های دارای دو معلول و دو معلول به بالا تجربه ارزشمندی بود که در دولت تدبیر و امید به دست آمد.

همچنین مسعود مرسلپور سرپرست فرمانداری اسلامشهر در سخنانی در این مراسم اظهار داشت: این پروژه در مدت زمانی کوتاه و با رعایت نکات فنی و استفاده از مصالح با کیفیت توسط یکی از تعاونی های برتر شهرستان احداث شده است.

وی با بیان اینکه جهت سهولت ساکنان این متجمع مسکونی دو باب مغازه در این مجموعه کلنگ زنی خواهد شد تا در اسرع وقت احداث و راه اندازی شود گفت: نصب انشعابات گاز این واحدها و آسفالت مسیر منتهی به این مجتمع نیز پیگیری خواهد شد.

گفتنی است این پروژه در زمینی به وسعت۸۸۰۶ متر مربع وبا تعداد۲۰۰واحد ۹۳ متری در ظرف مدت ۳۰ ماه و با آورده ۲۴۰ میلیون ریالی اعضا و با مشارکت بخش خصوصی و تعاونی مسکن بخشداری و شهرداری چهاردانگه احداث شده است.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز