سرپرست فرمانداری قرچک تاکید کرد

لزوم انتقال صحیح فرهنگ ایثار و شهادت به نسل جدید قرچک

۱۳۹۷/۰۷/۰۷ - ۱۲:۰۲:۰۴
کد خبر: ۷۵۸۳۳۷
لزوم انتقال صحیح فرهنگ ایثار و شهادت به نسل جدید قرچک
سرپرست فرمانداری قرچک بر لزوم انتقال صحیح فرهنگ ایثار و شهادت به نسل جدید قرچک تاکید کرد.

به گزارش خبرگزاری برنا از استان تهران، بهمن خطیبی در مراسم صبحگاه مشترک نظامی و انتظامی قرچک که به مناسبت گرامیداشت هفته دفاع مقدس در این شهرستان برگزار شد طی سخنانی اظهار داشت: از همه مسئولینی که در این روزهای پایانی هفته دفاع مقدس این صبحگاه را تشکیل داده اند کمال قدردانی را داریم.

خطیبی در ادامه با اشاره به اینکه این مراسم برای یادآوری رشادت رزمندگان و بسیجیان است افزود: همه ساله برای اینکه یاد و خاطره این عزیزان در جامعه جاری و ساری باشد و بتوانیم آن را به نسل های بعدی منتقل کنیم با فرارسیدن ۳۱ شهریور این مراسم در سراسر کشور انجام می شود.

وی با بیان اینکه قرچک به دلیل دارا بودن زیرساخت های فرهنگی و بسیجی همه ساله در برگزاری این مراسم پیشگام بوده است گفت: با توجه به وجود خانواده شهدا و بسیجیان و مخصوصا بسیج ادارات که در حوزه ها مختلف تلاش می کنند باید با این گردهمایی ها  تشکیل شود چرا که نسل جوان از ما انتظار دارد که فرهنگ ایثار و شهادت و جانبازی را به خوبی حفظ کرده و به نسل های اینده به درستی انتقال دهیم.

سرپرست فرمانداری قرچک یکی از عوامل موفقیت رزمندگان در ۸ سال دفاع مقدس را تکیه بر معنویت و اعتقادات و ایدئولوژی اسلامی دانست و بیان داشت: باید سعی کنیم این منش را با همان انرژی که امام و مقام معظم رهبری در این دمیدند حفظ و حراست کنیم و به نسل بعد منتقل کنیم.

خطیبی مردمی بودن جنگ را در دفاع مقدس بسیار مهم دانست و گفت: دشمن در ان شرایط جنگ تحمیلی می خواست ۳ روزه کشور ما را تسخیر کنند اما دیدیم که فرماندهی امام و انسجام مردم نقشه انان را نقش بر اب کرد و توانستیم این جنگ را با آن زمان طولانی در برابر کشورهای استکبار تاب بیاوریم و استقامت کنیم و از دلایل این پیروزی حضور همه مردم و جوانان در صحنه بود و با استفاده از نیروهای مردمی توانستیم موفق شویم.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز