در دیدار با نمایندگان مجلس مطرح شد؛

مخالفت اعضای شورای اسلامی شهر با انتقال پسماندهای صنعتی تهران به شهر حسن آباد فشافویه

۱۳۹۷/۰۷/۰۸ - ۱۰:۳۴:۲۳
کد خبر: ۷۵۸۷۶۱
مخالفت اعضای شورای اسلامی شهر با انتقال پسماندهای صنعتی تهران به شهر حسن آباد فشافویه
اعضای شورای اسلامی شهر حسن آباد فشافویه در دیدار با محمدرضا عارف رییس مجمع نمایندگان تهران و دکتر محسن علیجانی زمانی دبیر مجمع، مخالفت خود را با انتقال زباله و پسماندهای صنعتی شهر تهران به شهر حسن آباد فشافویه اعلام کردند.

به گزارش خبرگزاری برنا تهران؛ در این نشست که علیرضا زندی رییس شورای اسلامی و محسن حسینی نایب رییس شورای اسلامی شهر حسن آباد حضور داشتند  به بررسی سایر مسایل و مشکلات این شهر همچون آب کشاورزی و پایین بودن کیفیت  آب شرب منطقه پرداخته شد.

علیرضا زندی در این نشست با اشاره به موقعیت استراتژیک شهر حسن آباد و بخش فشافویه و همجوار بودن با فرودگاه بین المللی امام خمینی (ره) و شهرک صنعتی شمس آباد به بیان ضرورت احداث کلانتری دوم در فشافویه و ایجاد امنیت بیشتر در منطقه تاکید کردند.

علیرضا زندی رییس شورای اسلامی شهر حسن آباد فشافویه، خاطر نشان کرد: اغلب مشکلات و معضلات موجود در منطقه مربوط به تهران است که از سوی شهرداری این کلان شهر به بخش فشافویه و شهر حسن آباد سرازیر شده است که می توان به طرح انتقال زندان بزرگ تهران به فشافویه، انتقال سگ های ولگرد و پسماندهای ویژه و صنعتی به حسن آباد فشافویه اشاره کرد.

محسن حسینی نایب رئیس شورای اسلامی نیز  با اشاره به مشکلات و معضلات مربوط به طرح انتقال زباله صنعتی شهر تهران به حسن آباد تصریح کرد: در این دیدار به صورت جدی اعتراض و مخالفت شورای اسلامی شهر و مردم ولایت مدار فشافویه را به اطلاع مجمع نمایندگان تهران رساندیم و خواستار پیگیری مجدانه در این خصوص شدیم.

 

نظر شما