تواهن:

لحاظ کردن موضوع کمی و کیفی در اجرای اقدامات شهری از اهمیت ویژه ای برخوردار است

۱۳۹۷/۰۷/۱۱ - ۱۴:۳۸:۱۷
کد خبر: ۷۶۰۲۱۲
لحاظ کردن موضوع کمی و کیفی در اجرای اقدامات شهری از اهمیت ویژه ای برخوردار است
معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری تهران در بازدید از پروژه های عمرانی شهرداری فرون آباد گفت: لحاظ کردن موضوع کمی و کیفی در اجرای اقدامات شهری از اهمیت ویژه ای برخوردار است.

به گزارش خبرگزاری برنا تهران؛ احمد تواهن معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری تهران در ادامه اظهارداشت: پروژه های عمرانی از مهمترین سازه های اجتماعی شهر محسوب می شود و لحاظ کردن موضوع کمی و کیفی در اجرای اقدامات شهری از اهمیت ویژه ای برخوردار است و در این میان کیفیت موضوع مهمی در اجرای پروژه های عمران شهری است و توجه به این مهم موجب پیشگیری از دوباره کاری ها می شود.

وی ایجاد توسعه پایدار در مناطق شهری را یکی از مهمترین سیاستگذاریها در سیستم مدیریتی جدید نام برد و بیان داشت: امروزه شهرها نه فقط به لحاظ وسعت و میزان جمعیت بلکه به لحاظ حجم و تنوع فعالیتها و ارزشهای فرهنگی و اجتماعی دارای اهمیت فراوان می باشند.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری تهران در این بازدید از پیشرفت فیزیکی پروژه های عمرانی  در حال اجرا و همچنین پروژه های در دست اقدام آتی شهرداری فرون آباد ابراز خرسندی نمود و افزود: پروژه های در حال اجرای شهرداری به صورت زیربنایی و کلیدی می باشد که با افتتاح آنها موجبات تحول عظیمی در پیشرفت، عمران و آبادانی این شهر خواهد شد.

دکتر تواهن در خاتمه از زحمات و تلاش های شبانه روزی مهندس کوروش میرزایی شهردار فرون آباد که در رضایتمندی و رفاه حال شهروندان تاثیرگذار بوده تقدیر نمود و عنوان کرد: توسعه و پیشرفت شهرها بی شک در سایه تلاش خدمتگزاران و تلاش گران عرصه عمران و آبادانی محقق خواهد شد لذا به پاس این حجم از فعالیت ها و تلاش های ارزشمند جنابعالی در زمینه خدمت رسانی به شهروندان خوب فرون آباد تقدیر و تشکر می نمایم.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز