رئیس اداره حفاظت محیط زیست شهر تهران:

زنده گیری وانتقال یک قلاده شغال آسیب دیده به مرکز نگهداری حیات وحش پردیسان

۱۳۹۷/۰۷/۱۵ - ۱۱:۲۰:۲۴
کد خبر: ۷۶۱۵۲۴
زنده گیری وانتقال یک قلاده شغال آسیب دیده به مرکز نگهداری حیات وحش پردیسان
رئیس اداره حفاظت محیط زیست شهر تهران از کشف وانتقال یک قلاده شغال آسیب دیده به مرکز نگهداری حیات وحش پردیسان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا تهران؛ محمد حسن بازگیر گفت:براساس اطلاع یکی از شهروندان ساکن مسگراباد تهران مبنی بر وجود یک قلاده شغال آسیب دیده ماموران یگان حفاظت این اداره به محل مراجعه و نسبت به زنده گیری وانتقال این حیوان به مرکز نگهداری حیات وحش پردیسان اقدام نمودند. 

وی با بیان اینکه حیوان مذکور به علت تصادف با خودرو مصدوم وتوسط یکی از رانندگان عبوری از کیلومترها دورتر از تهران به داخل شهر منتقل شده بود ، از شهروندان وعلاقمندان به حیات وحش خواست درصورت مشاهده حیوان وحشی زخمی وآسیب دیده بلافاصله موضوع را به اولین اداره محیط زیست منطقه اعلام نمایند تا ضمن درمان به موقع ،گونه درمحل زیستگاه اصلی خود رهاسازی گردد.

بازگیر همچنین ازکلیه رانندگانی که درجاده های نزدیک به زیستگاهای حیات وحش ترددمی نمایند به ویژه رانندگانی که درشب رانندگی می کنند خواست تا مراقب گونه های جانوری باشند وتلاش نمایند تا حیوانات وحشی زیبایی که سرمایه های ژنتیکی کشور می باشند آسیب نبینند. 

رئیس اداره حفاظت محیط زیست شهرتهران در پایان گفت: همشریان تهرانی می توانند گزارش و مشاهدات زیست محیطی خود را از طریق تلفن1540 و یا سامانه پیامکی 50004044 در اختیار محیط زیست تهران قرار دهند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز