شهردار منطقه۲۲ در روز جهانی کودک مطرح کرد؛

با وجود فرزندان ایران زمین،فردای روشن برای ایران‌مان می‌بینم

۱۳۹۷/۰۷/۱۶ - ۱۷:۲۶:۰۰
کد خبر: ۷۶۲۱۹۲
با وجود فرزندان ایران زمین،فردای روشن برای ایران‌مان می‌بینم

به گزارش خبرگزاری برنا استان تهران، دکتر علی نوذرپور به همراه جمعی از مدیران شهری این منطقه و به مناسبت هفته جهانی کودک با کودکان چند مهد کودک و مدارس سطح منطقه دیدار کرد.

 شهردار منطقه ۲۲ با بیان اینکه کودکان در همین سنین کودکی بسیار باهوش و راغب به کشف و درک مسائل جدید می باشند گفت: با وجود چنین فرزندان ایران زمینی، فردای روشن برای ایرانمان می‌بینم.

 نوذرپور با بیان اینکه پدران ما این کشور را اداره کردند و حال به ما سپرده‌اند و در آینده شما باید مدیران و اداره کنندگان این کشور باشید افزود: با کسب شناخت از موضوعات باید خود را برای پذیرفتن مسولیت اداره شهر و کشورتان آماده کنید.

 وی در ادامه با ارائه توضیحاتی در مورد جایگاه و وظایف شهرداری از کودکان خواست، آموخت‌های خود را به خانواده خود انتقال دهید، چرا که شهرهایی موفق هستند که شهروندانی مطلع داشته باشند و این مطلع بودن باعث مشارکت هر چه بیشتر شهروندان در برنامه های اجتماعی می شود .

 شهردار منطقه۲۲ با بیان اینکه مدیریت شهری از رأی مردم و خانواده‌های شما فرزندان انتخاب شده‌اند، افزود: اولین هدف ما مشارکت شهروندان در برنامه‌های مدیریت شهری و ارائه خدمات به شهروندان است و هنگامی که می‌بینیم شهروندان در برابر خدمات ارائه شده به آنان، لبخند رضایت بر روی لب‌هایشان نقش می‌بندد، این لبخند بالاترین پاداش برای مدیریت شهری محسوب می شود.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
تبلیغات متنی
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز