ابوطالب آذربرا نایب رییس شورای اسلامی شهرقدس :

امنیت پیش زمینه توسعه هر جامعه است

۱۳۹۷/۰۷/۱۸ - ۲۲:۰۰:۵۳
کد خبر: ۷۶۳۱۹۲
امنیت پیش زمینه توسعه هر جامعه است
نایب رییس شورای اسلامی شهرقدس گفت : امنیت پیش زمینه توسعه هر جامعه است.

به گزارش خبرگزاری برنا تهران ؛  اعضای شورای اسلامی شهرقدس و شهردار  و مدیران شهرداری با حضور در فرماندهی نیروی انتظامی شهرستان  هفته نیروی انتظامی را تبریک گفته و از زحمات آنان نیز تقدیر کردند.

در این مراسم ابوطالب آذربرا نایب رییس شورای شهر قدس ضمن تبریک به مناسب هفته ناجا گفت : امنیت یک محصول و خدمت ارزشمند است و این مهم در همه دنیا به عنوان گرانترین وارزشمندترین مولفه محسوب می شود.

وی اظهار داشت: بر این باورم که امنیت پیش زمینه توسعه هر جامعه است و ازاین روی امنیت به عنوان مولفه مهم توسعه و محصول شما عزیزان به عنوان نظم آوران جامعه، مولفه ای گران ، ارزشمند و مثبت است.

آذربرا بیان داشت: همه عناصر و مولفه های جوامع از جمله رقابتهای اقتصادی ، صنعتی ، دفاعی و فرهنگی با محوریت امنیت  است و همه ما بایستی به عاملین این محصول ارزشمند احترام بگذاریم.

نایب رییس شورای اسلامی شهرقدس گفت: هفته نیروی انتظامی فرصت مغتنمی است برای تجلیل از بزرگ مردان نیروی انتظامی که خاضعانه جان بر کف اخلاص نهاده و از امنیت کشور محافظت  می کنند.

وی ادامه داد: بی شک  امنیت و آرامش، مدیون فداکاری ها و فعالیت های شبانه روزی نیروهای نظامی، انتظامی و امنیتی است که در سایه تلاش و مجاهدت آنان، فضایی امن و مناسب برای رشد و توسعه شهروندان مهیا شده است.

آذربرا  در پایان عنوان کرد: از خدمات شجاعانه، حضور هوشمندانه و جانفشانی‌های فرماندهان و پرسنل خدوم و زحمتکش نیروی انتظامی قدردانی می نماییم.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز