فرماندار شهرستان ملارد:

ضرورت توجه مدیران به روستا و روستائیان تاکید کرد

۱۳۹۷/۰۷/۲۰ - ۲۳:۱۳:۱۹
کد خبر: ۷۶۳۶۶۴
ضرورت توجه مدیران به روستا و روستائیان تاکید کرد
حسین توکلی سرپرست فرمانداری ملارد به ضرورت توجه مدیران به روستا و روستائیان تاکید کرد.

به گزارش خبرگزاری برنا از تهران‌؛ حسین توکلی کجانی سرپرست فرمانداری شهرستان ملارد در مراسم گرامیداشت روز ملی روستا و عشایر در این شهرستان، با تأکید بر ضرورت تقویت هویت روستاها ، ایجاد اشتغال و درامد پایدار را از عوامل اصلی توسعه روستاها و جلب رضایتمندی روستائیان برشمرد.

او با اشاره به اینکه توسعه کشور باید از روستاها آغاز شود خاطر نشان کرد :در برنامه هائی که در سال های پس از انقلاب برای توسعه روستاها تهیه و تدوین شده ، مدیریت روستائی به خود آنها سپرده شده و اعضای شوراها باید از این فرصت برای حفظ شأن و جایگاه روستائیان استفاده نمایند .

توکلی کجانی به افزایش ۱۰ برابری جمعیت روستائیان در سالهای اخیر در شهرستان ملارد اشاره کرد و گفت :این ظرفیت بسیار خوبی است که باید در برنامه ریزی ها به آنها توجه شود.

سرپرست فرمانداری شهرستان ملارد تصریح کرد :نگاه مدیران به روستا و روستائیان بایست تغییر کند و امیدوارم با تقویت زیرساخت ها روزی شاهد باشیم تا مهاجرت ها از شهرها به روستاها صورت گیرد که دور از انتظار نیست .

وی از وجود نگاه توسعه ای به روستاها و عشایر در نزد دولت و مجلس گفت و اختصاص اعتبار ارزش افزوده به روستاها را فرصتی دانست که بغیر از حوزه های عمرانی باید در سایر حوزه های اجتماعی و فرهنگی روستاها نیز بکار گرفته و مصروف شود.  

نشست های تخصصی با حضور شوراها، دهیاران و معتمدین برای بررسی و حل و فصل مشکلات و مطالبات روستائیان و عشایر از نکاتی بود که سرپرست فرمانداری شهرستان ملارد از برگزاری آن در آینده نزدیک در روستاهای سطح این شهرستان خبر داد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز