توکلی کجانی :

اقدامات نیروی انتظامی در رعایت حقوق شهروندی موثر است

۱۳۹۷/۰۷/۲۰ - ۲۳:۳۴:۰۶
کد خبر: ۷۶۳۶۶۵
اقدامات نیروی انتظامی در رعایت حقوق شهروندی موثر است
حسین توکلی کجانی سرپرست فرمانداری شهرستان ملارد عنوان کرد: اقدامات نیروی انتظامی در رعایت حقوق شهروندی موثر است.

به گزارش خبرگزاری برنا از تهران، حسین توکلی کجانی سرپرست فرمانداری شهرستان ملارد در مراسم  گرامیداشت هفته نیروی انتظامی و تجلیل از تلاش ها و خدمات فرماندهی ، پرسنل وکارمندان این نیرو و خانواده های آنان ، حفظ امنیت را یکی از بزرگترین دستاوردهای انقلاب و نتیجه حضور پررنگ نیروی انتظامی در نقاط مختلف کشور اعم از شهر ، روستا و حتی خارج از کشور، درکنار سایر نیروهای نظامی مانند سپاه و ارتش عنوان کرد و گفت :در سایه همدلی این قوا بوده که دشمن نتوانسته در طول این چهل سال به امنیت داخلی و بین المللی کشورمان خدشه وارد کرده و آسیبی به کشور و انقلاب بزند.

سرپرست فرمانداری شهرستان ملارد افزود حفظ و تامین امنیت جامعه ، وظیفه هر نظام و دولتی است که در تعامل و همکاری با مردم ایجاد و استمرار پیدا می کند .

توکلی کجانی رفع بسیاری از مشکلات اقتصادی ، اجتماعی و فرهنگی جامعه را در سایه امنیت برشمرد و گفت با به روز شدن نیروی انتظامی شاهد هستیم بخش عمده ای از این مشکلات کاسته شده است . وی راه اندازی پلیس های تخصصی مانند فتا ، پلیس پیشگیری ، پلیس امنیت و تشکیل معاونت اجتماعی در نیروی انتظامی را از اقدامات مهم در این نیرو اعلام کرد که ارتباط موثرتر با مردم، ارائه مشاوره ، ارتقاء سطح آگاهی اجتماعی ، کاهش جرائم و حل و فصل اختلافات قبل از ارجاع به مراجع قضائی را بهمراه داشته است. تشکیل پلیس های محله و پلیس افتخاری ، تغییر نگاه در نیروی انتظامی و ورود این نیرو به موضوعات اجتماعی و کمک به مدیریت شهری و دستگاههای خدمات رسان از اقدامات و راهکارهای مفید نیروی انتظامی در سال های اخیر بود که سرپرست فرمانداری شهرستان ملارد به آنها اشاره کرد.  به گفته توکلی کجانی حفظ روحیه جهادی ، توجه به ارزش های دینی بعنوان یک اصل، توکل به خدا ، امانتداری و تلاش برای حفظ آرامش مردم و برخورد قاطع با برهم زنندگان این آرامش از مواردی است که نیروی انتظامی را در پیشبرد اهداف خود کمک می کند .

وی نیروی انتظامی را یکی از دستگاههائی دانست که بیشترین ارتباط را با مردم دارند و لازم است در رعایت حقوق شهروندی که مورد تأکید رهبر معظم انقلاب و همچنین رئیس جمهور محترم می باشد و همچنین تفاوت قائل شدن بین مجرم و متهم نهایت دقت را داشته باشند چراکه عملکرد آنها بازتاب زیادی در سطح جامعه دارد .

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز