با حضور مهدی مجیدی سرپرست بخشداری کهریزک؛

جلسه کمیته فرعی کارگروه تخصصی سلامت و امنیت غذایی بخش کهریزک برگزار شد

۱۳۹۷/۰۷/۲۴ - ۱۴:۰۵:۲۰
کد خبر: ۷۶۵۳۷۲
جلسه کمیته فرعی کارگروه تخصصی سلامت و امنیت غذایی بخش کهریزک برگزار شد
با حضور مهدی مجیدی سرپرست بخشداری کهریزک جلسه کمیته فرعی کارگروه تخصصی سلامت و امنیت غذایی بخش کهریزک برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری برنا از تهران؛ جلسه کمیته فرعی کارگروه تخصصی سلامت و امنیت غذایی با حضور مهدی مجیدی سرپرست بخشداری کهریزک، رئیس اداره آبفای روستایی شهرستان ری، اداره محیط زیست شهرستان ری، شبکه بهداشت و درمان شهرستان ری، اداره جهاد کشاورزی شهرستان ری، اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان ری، شورای اسلامی باقرشهر، شورای اسلامی بخش کهریزک، شهرداری باقرشهر و کهریزک، روسای شوراهای اسلامی و دهیاران روستاهای تابعه بخش کهریزک در سالن جلسات بخشداری کهریزک برگزار شد.

در این جلسه سرپرست بخشداری کهریزک موضوع آب شرب را بسیار حائز اهمیت برشمرد و افزود: یکی از راه های توسعه پایدار کشور استفاده بهینه از منابع طبیعی و خدادادی است که طبیعتا آب شرب یکی از منابع بسیار مهم و حیاتی است که در زندگی روزمره انسان نقش بسزایی دارد و بایستی ضمن ایجاد بسترهای سالم سازی آب شرب، از خطوط انتقال آب نیز حفاظت نمود.

وی ساماندهی مشاغل مزاحم را مهم دانست و افزود: واحدهای آلاینده زیست محیطی بایستی به نحوی ساماندهی شوند که به سلامت و امنیت غذایی مردم آسیب نرسانند.

در ادامه جلسه حاضرین ضمن بیان نظرات و پیشنهادات در زمینه سلامت و امنیت غذایی، در خصوص آب شرب و همچنین ساماندهی مشاغل مزاحم بخش کهریزک تصمیماتی اتخاذ نمودند.

 

نظر شما