به مناسبت گرامیداشت هفته تربیت بدنی؛

جلسه هم اندیشی روسای هئیت های ورزشی شهرستان ورامین برگزار شد

۱۳۹۷/۰۷/۲۵ - ۱۱:۳۷:۳۱
کد خبر: ۷۶۵۷۲۶
جلسه هم اندیشی روسای هئیت های ورزشی شهرستان ورامین برگزار شد
جلسه هم اندیشی ابراهیم شیرکوند رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان ورامین و روسای هئیت های ورزشی با دکتر سید حسین نقوی حسینی نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی انجام شد.

به گزارش خبرگزاری برنا تهران ؛ نشست هم اندیشی روسای هئیت های ورزشی شهرستان ورامین با حضور دکتر نقوی نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی و ابراهیم شیرکوند رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان ورامین به میزبانی هتل شایان برگزار شد.

ابراهیم شیرکوند رئیس اداره ورزش و جوانان در ابتدا ضمن خیر مقدم به حاضرین بیان داشت :ابتدا کار نظم را به کار بردیم و تلاش کردیم نظم را یه جریان ورزش ورامین بدهیم.

شیرکوند گفت : جذب اعتبار در برنامه ما به عنوان الویت قرار گرفت تا بتوانیم اماکن ورزشی که بسیار فرسوده شده است را احیا کنیم .

وی اظهار داشت : راه اندازی استادیوم ٥ هزار نفری با حمایت دکتر نقوی و مسوولان ارشد شهرستان انجام شد و شاهد افتتاح فاز اول این مجموعه به دست وزیر محترم ورزش انجام شد که در افتتاح این پروژه طی مدت ١٠روز انشعابات آب و برق این استادیوم و با کمک شهرداری آسفالت مسیر دسترسی به استادیوم انجام شد که تمامی این تلاش ها با همدلی و وحدت مسوولان شهرستان انجام شد.

رئیس اداره ورزش و جوانان بیان داشت :در حال پیگیری هستیم تا اعتبارات لازم برای بازسازی اماکن ورزشی دیگر را هم کسب کنیم  در همین راستا در حال حاضر  چمن روستا آبباریک و احمدآباد در حال بازسازی با استاندارد های لازم در بحث روشنایی و چمن مصنوعی هستند تا ورزشکاران از این مکان های ورزشی بهره مند شوند و به لطف خداوند اعتبارات لازم برای بازسازی استادیوم شهید فتحی گرفتیم  تا به زودی شاهد شروع باز سازی این مجموعه باشیم .

رئیس اداره ورزش در ادامه گفت: امیدواریم به زودی خوابگاه سالن ورزشی شهید شیرکوند تجهیز شود و بازسازی سالن ورزشی فجر هم آغاز شود.

وی گفت: با توجه به فرا رسیدن هفته تربیت بدنی گفت: سالن شهدای ١٥خرداد  به لطف خدا در به زودی افتتاح خواهد شد.

در ادامه دکتر سیدحسین نقوی حسینی ضمن تبریک هفته تربیت بدنی و ورزش بیان داشت : آغاز هفته تربیت بدنی را خدمت شما عزیزان و زحمت کشان تبریک عرض میکنم.

وی گفت : بیان مشکلات باعث می شود که حداقل ها انجام شود  تا شاهد حل مشکلات باشیم برای حل مشکلات باید همدلی و وحدت باشد و با وحدت و برادری مشکلات حل می شود.

نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی ادامه داد : مشکلات زیاد است نمونه آن تیم والیبال است که می بینید با چه سختی هایی در حال انجام است و همه مسوولان کمک کردند تا امروز شاهد آن باشیم با حضور شهرداری این تیم بتواند روی پا خود بایستد .

دکتر نقوی اظهار داشت :مشکلات ورزش باید با برنامه ریزی و استفاده از بخش خصوصی انجام شود و باید تلاش کنیم تا بخش خصوصی وارد عرصه ورزش شود

خوشبختانه آقای شیرکوند خبرهای خوبی در رابطه با احیا اماکن ورزشی دادند و باز سازی اماکن ورزشی کمک بسیاری به ورزشکاران خواهد شد و در این زمینه با تمام توان در کنار اداره ورزش خواهیم بود .

 

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز