در راستای افزایش سهم مشارکت شهروندان انجام شد؛

طراحی اپلیکیشن آموزشی و موقعیت یابی ستادهای برف روبی و مخازن شن در منطقه ۲۰

۱۳۹۷/۰۷/۲۹ - ۱۴:۵۱:۱۳
کد خبر: ۷۶۷۳۹۰
طراحی اپلیکیشن آموزشی و موقعیت یابی ستادهای برف روبی و مخازن شن در منطقه ۲۰
شهردار منطقه 20 از طراحی اپلیکیشن آموزشی و موقعیت یابی مخازن شن و نمک در زمان بارش برف، تحت نرم افزار GIS خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا از تهران؛ فرهاد افشار با اعلام این خبر گفت: به منظور افزایش مشارکت شهروندان در برف روبی و پاکسازی مسیر ها و معابر و تسهیل دسترسی به مخازن شن و نمک، نرم افزار آموزشی و موقعیت یاب مخازن شن و نمک در منطقه 20 راه اندازی می شود.

افشار با بیان اینکه با راه اندازی این نرم افزار امکان دستیابی شهروندان به موقعیت های مخازن شن و نمک بر روی نقشه  میسر می شود افزود: با استفاده از این نرم افزار شهروندان می توانند در زمان بارش برف ضمن اطلاع از نزدیکترین محل جانمایی مخازن شن و نمک نسبت به پاکسازی محل تردد خود در معابر اقدام کنند.

وی با اشاره به اینکه این نرم افزار در راستای تحقق شعار "ری شهر ایرانی اسلامی پیشرو" و استقرار سازمان الکترونیکی در شهرداری منطقه 20 طراحی شده است گفت : تدوین سناریوی کامل برف روبی پیش، حین و پس از بارش و آموزش دقیق نحوه استفاده از انواع مواد یخ زدا از اهداف راه اندازی این نرم افزار است تا شهروندان بدون نیاز به نیروهای اجرایی مدیریت شهری نسبت به پاکسازی معابر محل تردد خود اقدام کنند.

افشار شناسایی و ثبت اطلاعات مکانی نقاط حساس و آب گیر،ثبت اطلاعات ماشین آلات و تجهیزات برف روبی، اعلام محل استقرار و برنامه عملیاتی آن ها را از دیگر قابلیت های این اپلیکیشن برشمرد.

وی اولویت بندی معابر برای انجام عملیات برف روبی را از جمله اهداف راه اندازی این نرم افزار عنوان کرد و افزود: از طریق  این سامانه ثبت اطلاعات نیروی انسانی بر اساس حوزه های فعالیت و نقش های کاربری مشخص به تفکیک نواحی و سایت های (مرکزی،اصلی،فرعی و مخازن) برف روبی امکان پذیر می شود.

شهردار منطقه 20 تصریح کرد: به منظور رفاه حال شهروندان به زودی امکان دستیابی از طریق نسخه اندرویدی این  اپلیکیشن برای شهروندان مهیا می شود .

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز