دومین جلسه هفته فرهنگی بهارستان برگزار شد

۱۳۹۷/۰۷/۳۰ - ۱۷:۵۹:۰۷
کد خبر: ۷۶۷۸۹۶
دومین جلسه هفته فرهنگی بهارستان برگزار شد
دومین جلسه هفته فرهنگی بهارستان با حضور فرماندار ، معاون سیاسی انتظامی فرمانداری ، بخشداران ، سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی ، شهرداران و روسای ادارات در محل سالن جلسات فرمانداری برگزار شد .

به گزارش خبرگزاری برنا تهران ؛  در ابتدای جلسه دکتر سلیمان پور فرماندار بهارستان با توجیه دلایل برگزاری هفته فرهنگی از همه ادارات و سازمان های شهرستان خصوصاً شهرداریها خواست تا با تمام توان و با رویکرد افزایش نشاط اجتماعی ، افزایش خلاقیت اجتماعی و برجستگی هویت شهرستان برای برگزاری یک هفته فرهنگی قابل قبول تلاش مجدانه از خود بروز دهند .

او با ابراز امیدواری به ضرورتها، باید ها و نقش هفته فرهنگی بر افزایش نشاط اجتماعی همچنین ارتقاء سطح فرهنگ عمومی منطقه تاکید کرد و گفت:  برگزاری هفته فرهنگی به تغییر سبک زندگی مردم بیانجامد .

در ادامه غلامرضا آبکار سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی و دبیر برگزاری هفته فرهنگی شهرستان در خصوص برنامه های متنوع هفته فرهنگی و تعامل های ایجاد شده با بخشداران و شهرداریها مطالبی را عنوان کرد .

همچنین برای هرچه باشکوهتر برگزار شدن این هفته برنامه های پیشنهادی را در این جلسه بیان کرد که با تاکید فرماندار شهرستان مقرر شد این پیشنهادها برای ادارات ارسال شود تا بر اساس آن اقدام لازم صورت پذیرد .

 در پایان بخشداران ، شهرداران و مسئولین ادارات نیز به طرح موضوع پرداختند

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز