بازدید و بررسی مسائل و مشکلات شرکت "سن ایچ" در فیروزکوه

۱۳۹۷/۰۸/۰۱ - ۱۱:۰۹:۰۱
کد خبر: ۷۶۸۱۰۳
بازدید و بررسی مسائل و مشکلات شرکت سن ایچ در فیروزکوه
در راستای حمایت از تولید و کالای ایرانی و بررسی مسائل و مشکلات صنایع و کارخانه های تولیدی شهرستان، از کارخانه سن ایچ بازدید بعمل آمد و در جلسه ای مسائل و مشکلات آن بررسی شد.

به گزارش خبرگزاری برنا تهران ؛ با حضور مهندس یوسفی جمارانی فرماندار شهرستان فیروزکوه، معاونت برنامه ریزی و اداری مالی فرمانداری، مدیریت جهاد کشاورزی و تنی چند از کارشناسان از شرکت سن ایچ بازدید بعمل آمد و در جلسه ای مشکلات آن بررسی شد.

مهندس جمارانی در این نشست گفت: چندین کالا ممنوعیت واردات گرفته اند و یکی از اهم آنها صنایع غذایی است که واردات ندارد و این یک فرصت بزرگ برای واحدهای تولیدی و افزایش تولیدات داخلی و صادرات است.

فرماندار شهرستان افزود: تولیدکنندگان و صنعتگران به عنوان مجاهدان اقتصادی، با تداوم و ارتقاء توان تولید خود در حال دفاع از مرزهای اقتصادی کشور هستند.

او با تأکید بر حمایت ویژه دولت از صنعتگران و تولید، آن را باور مدیران کشور دانستند و افزودند: ما به صورت ویژه پیگیر مسائل و مشکلات صنعتگران هستیم و اگر نیاز باشد برای حل مسائل این بخش و سایر موضوعات مرتبط، از مدیران فرادست و کشوری برای رفع مشکلات دستورات لازم را اخذ می کنیم.

عالیزاد رئیس هیئت مدیره شرکت سن ایچ در این جلسه گفت: با توجه به شرایط موجود و عدم ثبات برخی از شاخص های فعالیت های تولیدی و سرمایه گذاری، تنها دلیلی که یک تولید کننده را به ادامه مسیر، تشویق می کند، عشق و علاقه به کشور، عادت به کار و ایجاد شغل است.

او از آمادگی این شرکت برای توسعه فعالیت های تولیدی خود، خبر داد.

در ادامه گزارشی از امورات انجام شده و مصوبات گذشته ارائه و مسائل و مشکلات این شرکت بررسی شد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز