بازگشت اعتماد مردم به مدیریت شهری

۱۳۹۷/۰۸/۰۱ - ۱۳:۲۹:۱۶
کد خبر: ۷۶۸۲۱۲
بازگشت اعتماد مردم به مدیریت شهری
رئیس اداره درآمد و نوسازی منطقه22 گفت: گام نخست برگرداندن اعتماد مردم به مدیریت شهری با پرداخت بدهی معوقه عوارض پایدار به شهر خود در 7 ماه گذشته برداشته شده است.

به گزارش خبرگزاری برنا تهران ؛ دکتر علی اصغر سفیدرود، رئیس اداره درآمد و نوسازی منطقه22 با بیان اینکه اگر مردم به ما اعتماد کنند خود، شهرشان را می‌سازند گفت: از ابتدای سال جاری مبلغ 30 میلیارد ریال از بدهی معوقه عوارض پایدار با همدلی و مشارکت شهروندان وصول شده است.

رئیس اداره درآمد و نوسازی منطقه22 این روند واریزی بدهی‌های مردم به شهرداری را گام اول در برگرداندن اعتماد مردم به مدیریت شهری عنوان کرد و گفت: اگر مردم اعتماد کنند در مدیریت مشارکت می‌کنند و وقتی اعتماد می‌کنند که بدانند منابع آنها حیف و میل نمی‌شود و برای شهر مفید است.

سفیدرو، با بیان اینکه اعتماد مهمترین مولفه نظم اجتماعی و یکی از ارکان سرمایه اجتماعی استف ادامه داد: با ارائه خدمات نوین مدیریت شهری به شهروندان باید به جایی برسیم که با افتخار بگوییم شهرداری کار می‌کنیم و مردم این نهاد را به عنوان سازمان پاک‌دست و خدمتگزار بپذیرند.

او در خصوص این وصول مطالبات افزود: این وصول مطالبات معوقه مربوط به بخش عوارض های پایدار، اعم از عوارض نوسازی، کسب و پیشه و بهای خدمات مدیریت پسماند است.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز