به مناسبت هفته تربیت بدنی؛

مراسم تجلیل از مربیان و نخبگان ورزشی روستای گلحصار برگزار شد

۱۳۹۷/۰۸/۰۲ - ۱۴:۳۹:۳۷
کد خبر: ۷۶۸۷۱۶
مراسم تجلیل از مربیان و نخبگان ورزشی روستای گلحصار برگزار شد
بمناسبت هفته تربیت بدنی مراسم تجلیل از مربیان و نخبگان ورزشی روستای گلحصار برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری برنا از تهران؛ این مراسم با حضور مهدی مجیدی بخشدار کهریزک، دهیار و اعضای شورای اسلامی روستای گلحصار و دیگر مسئولین بخش در روستای گلحصار برگزار شد.

مهدی مجیدی بخشدار کهریزک ضمن تسلیت بمناسبت فرارسیدن اربعین حسینی و حضور در پیاده روی جاماندگان کربلا گفت: بنا به سفارش بزرگان دین اسلام که گفته اند" اگر قبر حرم عبدالعظیم را در شهر خودتان زیارت کنی، مانند کسی هستی که حسین بن علی (ع) را زیارت کرده باشد" حضور در پیاده روی روز اربعین را بسیار باشکوه دانست.

وی در ادامه ضمن تشکر از مجموعه دهیار و شورای اسلامی روستای گلحصار عنوان کرد: خوشبختانه در شورا و دهیاری فضای ورزشی بسیار مناسبی ایجاد شده است و در بخشداری هم سیاست مسئولین بر این است تا استعدادهای ورزشی در تمامی رده های سنی در روستاها کشف بشود و فضای مناسب برای جامعه ورزشی فراهم بیاوریم.

در این مراسم مهدی زارع رئیس شورای اسلامی گلحصار فراهم سازی اماکن و مکانهایی که در گذشته قابل استفاده نبودند را بسیار خوب توصیف کرد و ادامه داد: با تخصیص بودجه ورزشی توانسته ایم بسیاری از مکانها و اماکن را برای آماده سازی در جهت امر ورزش احیا کنیم و تمامی تلاشهای دهیاری و شورا در راستای پیشرفت و اعتلای جامعه ورزشی روستا بوده است.

او اصلاح مدیریت بهره برداری در روستا را یکی از نکات مهم دانست و گفت: طبق سیاستهای دولت تدبیر و امید از افراد با تخصص و با تجربه در زمینه های ورزشی استفاده کرده ایم و همراه بودن مردم روستا در این سیاست بسیاری مشکلات را حل کرده و موفقیتهای چشمگیری داشته ایم و در این راستا با تفکر هادی و انقلابی با اختصاص 50 میلیون تومان سالن اجتماعات به بهره برداری رسید.

او از تاسیس یک مجتمع ورزشی چندمنظوره در گلحصار خبرداد و ادامه داد: انشالله در آینده و درهمین دوره با مساعدتهای مسئولین که همیشه حامی و همراه روستا بوده اند یک مجتمع ورزشی چندمنظوره در روستا گلنگ زنی خواهد شد و از لحاظ فنی و ساختاری تمامی امکانات اماده است.

در پایان این مراسم از مربیان و نخبگان ورزشی در رشته های مختلف که برای روستا افتخار آفرینی کرده  بودند تقدیر و تشکر به عمل آمد.

 

 

خبرنگار: مهدی محمدی

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز