اقدامات شهرداری فرون آباد برای پاکسازی دیوارهای سطح شهر

۱۳۹۷/۰۸/۰۲ - ۱۵:۴۲:۵۳
کد خبر: ۷۶۸۷۴۳
اقدامات شهرداری فرون آباد برای پاکسازی دیوارهای سطح شهر
شهردار فرون آباد اقدامات شهرداری را برای پاکسازی دیوارهای سطح شهر تشریح کرد.

به گزارش خبرگزاری برنا تهران ؛ مهندس کوروش میرزایی  با اشاره به اینکه توجه به سیما و ظاهر شهر تاثیر بسزایی در بهبود روحیه و نشاط شهروندان داشته و امید را در شهر زنده نگه می دارد، افزود : رنگ آمیزی مبلمان شهری می تواند فضاهای شهری را دگرگون ساخته و بر روح و روان شهروندان تاثیر مثبتی داشته است.

وی با عنایت به دیوارنویسی های غیر مجاز در سطح شهر، اظهار داشت: جلوه شهر با توجه به دیوار نویسی های غیر مجاز و نصب آگهی های تبلیغاتی وجهه نامناسبی پیدا می کند و طبق ماده ۹۲ قانون شهرداریها، نوشتن هرگونه مطلب تبلیغی یا الصاق هر نوشته ای بر روی دیوارهای سطح شهر به غیر از مکانهایی که خود شهرداری برای ارائه تبلیغات مشخص نموده ممنوع است.

وی با اشاره به حفظ زیبایی چهره شهر و جلوگیری از آلودگی بصری شهروندان افزود: کلیه اشخاص حقیقی و حقوقی که تاکنون از طریق دیوارنویسی در سطح شهر اقدام به تبلیغات و خدمات خود می کردند، موظف به رعایت این دستور العمل هستند و در صورت مشاهده هر گونه دیوارنویسی ضمن پاکسازی تبلیغات با عاملان آن برابر مقررات برخورد خواهد شد.

شهردار فرون آباد خاطر نشان ساخت: امیدواریم با اجرای این طرح و ارتقاء فرهنگ شهروندی شاهد کاهش دیوار نویسی در سطح شهر باشیم.

وی در پایان با بیان اینکه معمولاً نقاشی‌ های دیواری در جاهایی که تردد زیاد شهروندان را در پی دارد صورت می پذیرد، بیان داشت: تاکنون رنگ آمیزی و زیباسازی دیوارهای خیابان ولیعصر(عج) و بلوار شهدا پایان یافته و ادامه این طرح در بلوار امام خمینی(ره) در حال انجام می باشد.

نظر شما