استاندار تهران:

جوانان باید برای اداره کشور آماده شوند

۱۳۹۷/۰۸/۰۲ - ۱۶:۱۰:۱۳
کد خبر: ۷۶۸۷۶۷
جوانان باید برای اداره کشور آماده شوند
استاندار تهران گفت : جوانان سرمایه های اصلی و واقعی کشور هستند و باید برای اداره این کشور تربیت و آماده شوند .

به گزارش خبرگزاری برنا تهران ؛ محمد حسین مقیمی در نشست صمیمی با جمعی از جوانان ، فرهیختگان ، فعالان فرهنگی و اجتماعی و اعضای تشکلهای مردم نهاد شهرستان بهارستان که در محل فرمانداری برگزار شد اظهار داشت : باید نگاه به جوانان کشور اصلاح شودو مدیران با آنان ارتباط برقرار کرده و منظور آنان را به خوبی درک کنند.

او افزود : حضور پرانرژی و باانگیزه جوانان برای حل مشکلات کشور چه در اوایل انقلاب و چه در شرایط دیگر ثابت کرد که آنان بهترین گزینه برای اداره شرایط کشوردر عرصه های مختلف هستند.

استاندار تهران خطاب به جوانان گفت : تصمیم بگیرید برای توسعه کشور کار کنید و در این مسیر توفنده به پیش بروید .

مقیمی با بیان اینکه باید بسترها و شرایط را برای ورود جوانان به عرصه های مدیریتی و اداره کشور فراهم کرد ادامه داد : آینده کشور از جمله مسائل مربوط به جوانان کشور به تصمیمات معقول و منطقی مدیران کشور بستگی دارد و هر چقدر دقت نظر بیشتری در این زمینه صورت گیرد موفقیت بیشتری به دست خواهیم آورد.

استاندار تهران تاکید کرد : جوانان باید برای روزهایی که در آینده اداره و مدیریت امور کشور را برعهده می گیرند آماده شوند .

در ادامه این نشست صمیمی سه ساعته تعدادی از جوانان و فعالان فرهنگی و اجتماعی بهارستان به بیان نظرات و دیدگاه های خود پرداختند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز