تقدیر مدیراداره آموزش و پرورش کهریزک و مدیران مدارس روستا از دهیار و اعضای شورای اسلامی قمصر

۱۳۹۷/۰۸/۰۳ - ۱۷:۲۵:۳۸
کد خبر: ۷۶۹۰۳۱
تقدیر مدیراداره آموزش و پرورش کهریزک و مدیران مدارس روستا از دهیار و اعضای شورای اسلامی قمصر
مدیر اداره آموزش و پرورش بخش کهریزک و مدیران مدارس روستای قمصر با اهداء هدایایی از اسماعیل آقاخانی دهیار و اعضای شورای اسلامی قمصر به سبب حمایت ها در جهت بهبود و توسعه امکانات آموزشی روستای قمصرتقدیر کرد.

به گزارش خبرگزاری برنا از تهران؛ افضلی نیا مدیر اداره آموزش و پرورش بخش کهریزک در حاشیه این مراسم گفت :اقدامات دهیاری قمصر قبل از بازگشایی مدارس و عملکرد این مجموعه تحت عنوان طرح استقبال از مهر و بالاخص مساعدت های انجام شده به مدارس روستای قمصر ، بسیار قابل ملاحظه است و این موضوع نشان از مدیریت توانمند مجموعه دهیاری و شورای اسلامی قمصر دارد.

افضلی نیا در ادامه افزود : از اینکه با درایت و تدبیر خویش، تعاملی بین آموزش و پرورش و مجموعه دهیاری و شورای اسلامی قمصر ایجاد کرده اید، از تلاش های صادقانه و کوشش های بی شائبه در مورد توجه به مدارس آن روستا صمیمانه تقدیر و تشکر می نمایم.

اسماعیل آقاخانی دهیار قمصر نیز در این دیدار با اشاره به اهمیت آموزش و پرورش در جامعه گفت : با توجه به ارتباط  این نهاد با اکثر گروه های سنی جامعه و نیز خانواده، هر اقدامی در جهت اعتلای این نهاد اجتماعی و فرهنگی ارزشمند است.

دهیار قمصر آموزش و پرورش را سنگر فرهنگی نظام جمهوری اسلامی در مقابل تهاجم فرهنگی دانست و تاکید کرد: آموزش و پرورش نقش کلیدی در پرورش و تقویت نسل انقلابی دارد.

محمود مالمیر،ریئس شورای اسلامی روستای قمصر در ادامه دیدار از پیگیری ها رئیس اداره آموزش و پرورش بخش کهریزک جهت تکمیل مدرسه خیرساز دکتر رزاقی تشکر کرد و گفت : تقویت آموزش و پرورش ، تقویت پایه های علمی می باشد و مجموعه دهیاری و شورای اسلامی قمصر آمادگی هرگونه همکاری با آموزش و پرورش در جهت بهتر شدن  فضاهای آموزشی ( مدارس روستا ) را دارد .

مالمیر در ادامه افزود : آموزش و پرورش یک نهاد فرهنگی و اجتماعی است که بستر برای کارهای فرهنگی در این مجموعه بزرگ آماده است و امیدواریم با تلاشهای بی شائبه مدیران مدارس روستا شاهد اعتلا و پیشرفت بیشتر آموزش در سطح روستای قمصر باشیم .

گفتنی است؛ در پایان این دیدار، مدیر اداره آموزش و پرورش بخش کهریزک و مدیران مدارس روستای قمصر از دهیار و اعضای شورای اسلامی قمصر به پاس خدمات ارزنده به مدارس روستا با اهداء هدایایی تقدیر کردند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز