به مناسبت پیاده روی جاماندگان اربعین حسینی:

مسیرهای مسدودی اطراف حرم حضرت عبدالعظیم (ع) اعلام شد

۱۳۹۷/۰۸/۰۶ - ۱۵:۰۳:۰۷
کد خبر: ۷۷۰۰۳۳
مسیرهای مسدودی اطراف حرم حضرت عبدالعظیم (ع) اعلام شد
شهردار منطقه 20 گفت: مسیر پیاده روی مذهبی اربعین در محدوده منطقه 20 آماده میزبانی از عاشقان اباعبدالله الحسین (ع) و جاماندگان کربلای معلی شده است.

به گزارش خبرگزاری برنا از تهران ؛ فرهاد افشار با اشاره به اینکه مسیر پیاده روی عزاداران حسینی در روز اربعین از میدان امام حسین (ع) تا حرم حضرت عبدالعظیم(ع) است گفت: به منظور برقراری امنیت کامل و راهنمایی زائران با حضور عوامل اجرایی حوزه ترافیک منطقه 20 و همکاری پلیس راهور مسیرهای پیاده روی به سمت خیابان فدائیان اسلام ، میدان شهرری ، ضلع شمال و شرق جنوب حرم ، خیابان شهید رجایی و خیابان ورامین هدایت می شود.

افشار به اعمال محدودیت های ترافیکی در 17 مقطع اطراف حرم حضرت عبدالعظیم (ع) و معابر فرعی منتهی به خیابان فدائیان اسلام حدفاصل سه راه ورامین تا میدان حرم توسط پلیس راهور اشاره کرد و افزود: میدان سلمان فارسی ورودی به خیابان شهید قمی، خیابان شهید قمی ابتدای بلوار جانبازان ورودی و خروجی (ضلع شرق)، خیابان شهید فدائی تقاطع حیدرلو، خیابان هلال احمر تقاطع خیابان سلمان فارسی ، ورودی و خروجی خیابان دانش پور ، ورودی خیابان شهید یوسفی نژاد از سمت خیابان شهید بیات، ورودی و خروجی ضلع شمالی میدان شهید قشقایی، خیابان قم ورودی خیابانهای شهید پاکدامن، شهید بغدادی، شهید غلامرضا و شهید رجبی، شمال به جنوب بزرگراه شهید آوینی ورودی خیابان های شهدای هجده دی، شهید کریمی شیرازی، ضلع غرب سلمان فارسی و شهید زهره وند مسدود می شود.

وی با بیان اینکه محدودیت های ترافیکی از ساعت 23 روز دوشنبه تا پایان مراسم پیاده روی در روز سه شنبه اعمال می شود گفت: به منظور تسهیل تردد راهپیمایان ، در روز اربعین نرده های ترافیکی رفیوژ میانی خیابان فدائیان اسلام حدفاصل بزرگراه آزادگان تا شهید کریمی هر 50 متر، به صورت موقت برداشته می شود.

افشار به اجرای تمهیدات ترافیکی اشاره کرد و گفت: سرویس دهی تاکسیرانی با پیش بینی حدود 50 دستگاه ون و اتوبوسرانی توسط 600 دستگاه اتوبوس دوکابین و تک کابین انجام می شود .

وی با اشاره به اینکه محل دپوی اصلی اتوبوسهای شرکت واحد در زمین مقابل میدان شهدای شاملو است افزود: مقاصد سرویس رسانی از پارکینگ فرمانداری به مقاصد سیزده آبان- نازی آباد- صالح آباد- راه آهن- خانی آباد ؛ از میدان بسیج ابتدای خیابان ورامین به مقاصد دولت آباد- شوش- خراسان- خاوران ؛ از ضلع جنوبی حرم حضرت عبدالعظیم(ع) به مقاصد باقرشهر و کهریزک پیش بینی شده است.

وی افزود: با توجه به اینکه در روز اربعین میزبان خیل عظیمی از زائران و شهروندان تهرانی هستیم، آماده سازی پارکینگ های ضلع شرق و جنوب حرم حضرت عبدالعظیم حسنی(ع) از ساعت 12 شب روز دوشنبه انجام می شود تا شرایط مناسبی برای خدمات رسانی به عزاداران حسینی فراهم شود.

شهردار منطقه اظهار داشت : مسیرهای سرویس رسانی حمل و نقل عمومی و اتوبوس رانی از طریق تلویزیونهای شهری و نصب بنر به زائران و راهپیمایان اطلاع رسانی می شود.

 

نظر شما