با حضور بخشدار کهریزک ؛

جلسه هماهنگی برگزاری راهپیمایی یوم الله ۱۳ آبان بخش کهریزک برگزار شد

۱۳۹۷/۰۸/۰۹ - ۱۱:۵۲:۴۷
کد خبر: ۷۷۰۸۶۳
جلسه هماهنگی برگزاری راهپیمایی یوم الله ۱۳ آبان بخش کهریزک برگزار شد
با حضور بخشدار کهریزک جلسه هماهنگی برگزاری راهپیمایی یوم الله 13 آبان بخش کهریزک برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری برنا از تهران ؛ صبح امروز جلسه هماهنگی برگزاری راهپیمایی یوم الله 13 آبان با حضور مهدی مجیدی سرپرست بخشداری کهریزک، حجت الاسلام والمسلمین موسوی امام جمعه بخش کهریزک، فرمانده سپاه ناحیه حضرت روح الله (ره) باقرشهر، رئیس اداره آموزش و پرورش منطقه کهریزک، رئیس شورای اسلامی بخش کهریزک، شورای اسلامی شهر کهریزک، شورای اسلامی باقرشهر، شهرداری های کهریزک و باقرشهر، روسای ادارات ورزش و جوانان کهریزک و باقرشهر، کلانتری های 170 کهریزک و 175 باقرشهر، پلیس راهور و دهیاران روستاهای قمصر – گلحصار و تورقوزآباد در سالن جلسات بخشداری کهریزک برگزار شد.

در این جلسه مهدی مجیدی سرپرست بخشداری کهریزک به اهمیت یوم ا.. 13 آبان اشاره نمود و افزود: 13 آبان روز بسیار مهمی در تاریخ انقلاب اسلامی محسوب می‌شود که یاد آور رشادت ها و فداکاری دانشجویان و دانش آموزانی است که با پیروی از ولایت، استکبار و قدرت پوشالی آن را در هم شکستند.

سرپرست بخشداری کهریزک افزود: روز 13 آبان، از  روزهای سرنوشت ساز تقویم کشور است که یوم الله نام گرفته است و بایستی با برنامه ریزی منسجم و تعامل و همکاری ادارات و یگان های نظامی و انتظامی راهژیمایی یوم الله 13 آبان در بخش کهریزک با شکوه هرچه بیشتر برگزار شود تا روحیه استکبار ستیزی در جوانان و نوجوانان، بیش از پیش ایجاد شود.

در ادامه جلسه حجت الاسلام والمسلمین موسوی امام جمعه بخش کهریزک با اشاره به سخنان امام خمینی(ره) درباره این روز افزود: امام خمینی (ره) از 13 آبان به عنوان انقلاب دوم یاد کرد که این روز  به نام دانش‌آموزان و روز شهادت تعدادی از دانش‌آموزان و سالروز تبعید حضرت امام است و در واقع سه مناسبت ترکیب شده و عنوان روز ملی مبارزه با استکبار جهانی را به خود اختصاص داده است که بایستی به جهت اهمیت این سه مناسبت، یوم الله 13 آبان بصورت ویژه گرامی داشته شود.

در ادامه جلسه حاضرین در خصوص نحوه برگزاری راهپیمایی یوم الله 13 آبان در بخش کهریزک گفتگو و تبادل نظر نمودند و طی آن تصمیماتی اتخاذ گردید.

 

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز