راهپیمایی باشکوه ۱۳آبان در شهرستان ری برگزار می شود

۱۳۹۷/۰۸/۱۲ - ۲۰:۲۲:۰۳
کد خبر: ۷۷۲۰۰۷
راهپیمایی باشکوه ۱۳آبان در شهرستان ری برگزار می شود
معاون اجتماعی و فرهنگی منطقه 20 از برگزاری راهپیمایی و ویژه برنامه های یوم الله 13 آبان در این منطقه خبرداد.

به گزارش خبرگزاری برنا از تهران؛ حجت الاسلام و المسلمین معبودی گفت :با هدف گرامیداشت یاد و خاطره دانش آموزان رزمنده و جهادگر دوران دفاع مقدس، راهپیمائی باشکوه و ویژه برنامه هایی به مناسبت یوم الله 13 آبان برگزار می شود.

معبودی با اشاره به اینکه راهپیمایی این روز در شهرری به صورت مستقل از شهر تهران برگزار می شود افزود: راهپیمایی روز 13 آبان طبق روال هرسال همزمان با این روز، ساعت 9:00 صبح از کانون سمیه واقع در تقاطع خیابان فدائیان اسلام و بلوار امام حسین(ع) آغاز می شود و در ادامه راهپیمایان در میدان حضرت عبدالعظیم حسنی(ع) تجمع می کنند.

وی هویت بخشی سیمای بصری منطقه ، با بهره مندی محتوایی از آموزه‌های امام راحل (ره) و رهبر معظم انقلاب اسلامی و با محوریت استکبار ستیزی در ظرفیت های تبلیغی از جمله پرتابل ،بیلبورد و تلویزیون های شهری را  از جمله برنامه های در نظر گرفته شده در این روز، عنوان کرد.  

وی به برپایی غرفه های فرهنگی و دستاوردهای دانش آموزی با محوریت استکبارستیزی در اطراف میدان حضرت عبدالعظیم حسنی(ع) اشاره کرد و افزود : برپایی سن، سخنرانی و اجرای سرود دانش آموزی در میدان حرم حضرت عبدالعظیم حسنی (ع) از ویژه برنامه های فرهنگی این روز است.

معاون اجتماعی و فرهنگی منطقه 20 تبیین نقش و جایگاه دانش آموزان و دانشجویان در تحولات و مقاطع تاریخی و مهم انقلاب اسلامی، بازشناسی و تبیین دستاوردهای سیزده آبان برای نسل نوجوان و جوان ، تبیین رویکرد استکبار ستیزی به عنوان یکی از ارکان هویتی انقلاب اسلامی، تبیین و تشریح دیدگاه های امام خمینی (ره) و مقام معظم رهبری در خصوص نقش و اهمیت رویداد مهم سیزده آبان در استحکام  و اقتدار بیشتر نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و تشریح و اهمیت روز سیزده آبان در تقویت وحدت و انسجام ملی را از جمله اهداف ویژه برنامه های این روز عنوان  کرد.

 

نظر شما